Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم با بیان اینکه ۹۳ کاندیدا برای مرحله نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم باقی ماندند،گفت: ۸۲۶ هزار و ۵۸۷ نفر در استان واجد شریط رأی دادن هستند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران، قم را خاستگاه انقلاب، پایگاه دائمی انقلابیون و پیشتاز در تحکیم پایه‌های نظام ولایی در جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: انتخابات یکی از رکن‌های رکین این نظام انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم با بیان اینکه مردم قم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه هستند، افزود: 669 شعبه در پهنه جغرافیایی استان قم جهت اخذ رأی فراهم‌شده که از این تعداد 83 شعبه سیار و 586 شعبه ثابت هستند که در 5 بخش و نقاط مختلف شهر قم فراهم پراکنده‌شده‌اند.

وی بیان کرد: اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین ستاد انتخابات به تعداد 20 هزار نفر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه هستند.

حیدری با ارائه آماری از تعداد واجدین شرایط استان قم برای رأی دادن گفت: 826 هزار و 587 نفر در استان واجد شریط رأی دادن هستند که از این تعداد، 417 هزار و 967 را جمعیت مردان و 408 هزار و 620 نفر را جمعیت زنان تشکیل می‌دهند.

انتخابات مجلس در 720 شعبه اخذ رای استان بوشهر برگزار می‌شود‌تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس و خبرگان در قم از نگاه دوربیندعوت "ناطق‌نوری" از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

فرماندار قم تعداد رأی اولی‌های استان قم را 42 هزار و 688 نفر عنوان و تصریح کرد: 21 هزار و 748 نفر تعداد رأی اولی‌های پسر و 20 هزار و 940 نفر رأی اولی‌های دختر هستند.

وی با بیان اینکه در 93 کاندیدا برای مرحله نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم باقی ماندند، خاطرنشان کرد: از این تعداد هم استانی‌ها و همشهریان عزیز، سه نفر را به مجلس خواهند فرستاد.

حیدری در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها تاکیدکرد: همان‌طور که کاندیداهای محترم، اخلاق انتخاباتی را در دوره تبلیغات رعایت کردند؛ امیدواریم پس از برگزاری انتخابات هم آن را رعایت کرده و به یکدیگر تبریک بگویند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه