Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مشارکت مردم در پای صندوق رای علاوه بر تاثیرگذاری درابعاد داخلی و خارجی و زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ضامن امنیت و اقتدار نظام است و منجر به تولید قدرت نرم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار طلاب و روحانیون مرند و جلفا با وی  با تاکید بر این‌که مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، این حق به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی تبدیل شده است که باید به آن عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز افزود: ملت با استفاده از این حق می‌تواند پاسخ کوبنده‌ای به دشمن بدهدو با شرکت گسترده در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بزند.

وی ادامه داد: تک‌تک آرای ملت نشانه ‌آگاهی بالای آنان است و کسی نباید چنین تصور کند که رای وی ارزشی نخواهد داشت؛ بلکه یقین داشته باشد که رای در سرنوشت‌اش تاثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان این‌که‌ انتخابات در هر موقعیت و شرایطی امر مهمی است، بیان کرد: در شرایط کنونی ‌با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی در جامعه دشمنان از وضعیت موجود سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی، مردم را به حضور نیافتن در انتخابات تشویق می‌کنند؛ بنابراین در چنین شرایطی باید با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی به فتنه‌های دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛  وی با بیان این‌که شرکت گسترده در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است، افزود: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشد، به همان میزان دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: درصد بالای مشارکت ملت در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای نظام به شمار رفته و باعث می‌شود مسئولان در سطح بین‌المللی با اقتدار حضور یابند و از منافع کشور دفاع کنند.

وی افزود: در حالی‌که اگر مشارکت کمتر باشد، نه تنها استکبار جهانی قدرت‌نمایی بیشتری خواهد داشت؛ بلکه مسئولان نیز دلگرمی برای فعالیت بیشتر را از دست خواهند داد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حقوق سیاسی، عقلی و دینی ملت ایران است و آنان باید از این حق خود استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس امام جمعه تبریز جمهوری اسلامی ایران استانی سیاسی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر

فرماندار قائم‌شهر گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد برگزاری انتخابات این شهرستان با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر در شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رأی بدهند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم‌شهر، یادآور شد: متولدین بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه برای تسلط و اجرای بدون نقص فرآیند برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک، یک دوره همایش آموزشی برای همه ناظران، عوامل اجرایی و کاربران مربوطه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مراحل کار و فرآیند اخذ آرا با دستگاه‌های الکترونیکی به صورت فنی و تخصصی توسط مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه، آموزش داده شد.

وی گفت: در حال حاضر هم کارشناسان و کاربران انتخابات به صورت گروهی و شیفتی به صورت روزانه در فرمانداری شهرستان، در حال آموزش و آماده‌سازی دستگاه‌ها هستند که به لطف خدا و تلاش همه مجموعه، شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌نقص، آماده و مهیا است.

کد خبر 750844

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است