Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با تعمیر اساسی و باز آماد سازی این ۸ فروند هواپیمای نظامی، افق های روشن تری در انتظار افزایش قدرت رزم هوایی نیروهای مسلح در پیش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در مراسم الحاق 8 فروند هواپیمای رزمی، تاکتیکی و ترابری اورهال شده به ناوگان هوایی ارتش  که توسط متخصصین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع  مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و تمام کسانی که برای اعتلای نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند اظهار داشت:  رابطه و تعاملات نیروی هوایی ارتش و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، همواره دوسویه، مستمر و در راستای افزایش قدرت رزم هوایی جمهوری اسلامی ایران موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه افزود: مطالبات نیروی هوایی ارتش با توجه به رسوب دانشی سازمان صنایع هوایی  وزارت دفاع منتج به جابه جایی فناوری های جدید  و باز آماد سازی هواپیماهای ناوگان هوایی ارتش  شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مطالبات ونوع همکاری  ما با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع  تنها در راستای اورهال هواپیماهای نیازمند به تعمیر نبوده است گفت: متخصصان و دست اندر کاران صنعت هوایی وزارت دفاع با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و تکیه بر دانش بومی  موفق شدند بسیاری از سامانه های کاربردی در هواپیماهای نظامی را به روز کنند.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی هواپیماها در دنیا معمولاً توسط کارخانه سازنده انجام میپذیرد  افزود: همین موضوع سازمان صنایع هوایی  وزارت دفاع و بدنه صنعت  دفاعی جمهوری اسلامی ایران را متمایز می سازد؛ چرا که در اینجا تعمیرات و بازآماد سازی و همچنین به روز رسانی سامانه های اویونیکی و هوشمند در شرایطی انجام میشود که کشورهای سازنده به سبب وجود تحریم ها علیه ایران اسلامی  کمترین خدماتی در طول 4 دهه به ایران اسلامی ارائه نکردند.

وی در پایان گفت: با تعمیر اساسی و باز آماد سازی این 8 فروند هواپیمای نظامی، افق های روشن تری در انتظار ارتقای  قدرت رزم هوایی نیروهای  مسلح در پیش خواهد بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیرنصیرزاده امیر نصیرزاده ارتش سازمان صنایع هوایی نیروی هوایی ارتش هوایی وزارت دفاع قدرت رزم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی