Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رابطه و تعاملات نیروی هوایی ارتش و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، همواره دوسویه، مستمر و در راستای افزایش قدرت رزم هوایی جمهوری اسلامی ایران موثر بوده است. تاریخ انتشار: 13:07 - 01 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۴۵۰ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در مراسم الحاق ۸ فروند هواپیمای رزمی، تاکتیکی و ترابری اورهال شده به ناوگان نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: رابطه و تعاملات نیروی هوایی ارتش و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، همواره دوسویه، مستمر و در راستای افزایش قدرت رزم هوایی جمهوری اسلامی ایران موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مطالبات نیروی هوایی ارتش با توجه به رسوب دانشی سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، منتج به جابه‌جایی فناوری‌های جدید و باز آماد هواپیما‌های نیروی هوایی ارتش شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه مطالبات ونوع همکاری ما با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تنها در راستای اورهال (بازآماد) هواپیما‌های نیازمند به تعمیر نبوده است گفت: متخصصان و دست اندر کاران صنعت هوایی وزارت دفاع با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر دانش بومی موفق شدند بسیاری از سامانه‌های کاربردی در هواپیما‌های نظامی را به روز کنند.   بیشتر بخوانید:  اورهال هواپیما‌های نظامی فرایند پیچیده‌ای است که تنها در انحصار چند کشور قدرتمند قرار دارد وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی هواپیما‌ها در دنیا معمولاً توسط کارخانه سازنده انجام می‌پذیرد، افزود: همین موضوع سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و بدنه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را متمایز می‌سازد؛ چرا که در اینجا تعمیرات و بازآماد و همچنین به روز رسانی سامانه‌های اویونیکی و هوشمند در شرایطی انجام می‌شود که کشور‌های سازنده به سبب وجود تحریم‌ها علیه ایران اسلامی کمترین خدماتی در طول ۴ دهه به ایران اسلامی ارائه نکردند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در پایان گفت: با تعمیر اساسی و باز آماد این ۸ فروند هواپیمای، افق‌های روشن تری در انتظار ارتقای قدرت رزم هوایی نیرو‌های مسلح در پیش خواهد بود.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش سازمان صنایع هوایی امیر نصیرزاده سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیروی هوایی ارتش قدرت رزم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها

منابع روسی به دستاورد‌های جدید ارتش این کشور علیه نیرو‌های اوکراینی در جبهه‌های جنگ اشاره کردند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیرو‌های اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربر‌های نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاورد‌های جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیرو‌های اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است