Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:23:02 GMT

رشد شاخص بورس در هفته پایانی بهمن

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۷۹۱

رشد شاخص بورس در هفته پایانی بهمن

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۳۰ بهمن) به عدد ۴۷۸ هزار و ۷۵۴ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته بیش از دو درصد رشد را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۳۰ بهمن) به عدد ۴۷۸ هزار و ۷۵۴ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته بیش از دو درصد رشد را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهار روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۱۹ هزار و ۶۷۵ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲۳ بهمن) با عدد ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۳ بهمن ماه) به عدد ۴۷۸ هزار و ۷۵۴ واحد رسید. شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۵۵۵ هزار و ۷۳۴ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۵۷۹ هزار و ۶۷۴ واحد رسید و افزایش ۲۳ هزار و ۹۴۰ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۴۸ هزار و ۹۳۰ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۵۵ هزار و ۶۸۳ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۹۹ هزار و ۳۲۶ واحد به عدد ۱۰۳ هزار و ۷۵۷ واحد رسید. در چهار روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، ایران خودرو، سایپا و پالایش نفت اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند. در هفته‌ای که گذشت بانک ها، شیمیایی، فلزات اساسی، خودرویی‌ها، انبوه سازی، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشسته، چند رشته ای صنعتی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

 هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، کانی‌های فلزی، شیمیایی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، خودرو و قطعات، فرآورده‌های نفتی، مواد دارویی، سرمایه‌گذاری‌ها، حمل و نقل، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند. همچنین شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، کانه های فلزی، فرآورده های نفتی، انبوه سازی املاک و مستغلات، مواد دارویی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، سرمایه گذاری ها، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، واسطه گری‌های مالی و پولی، بیمه و بازنشستگی، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی و محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس روز چهارشنبه سرمایه گذاری هفته گذشته واحد رسید شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • بورس قرمز ماند | افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات