Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:18:58 GMT

لباس فرم متحدالشکل در مدارس اردبیل اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۷۸۳۸

لباس فرم متحدالشکل در مدارس اردبیل اجباری نیست

احمد ناصری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان از واگذاری تهیه لباس فرم دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش‌آموزی پس از هماهنگی با سازمان مرکزی خبرداد.

او اظهارداشت: با توجه به وجود مدارس متعدد، سلایق مختلف دانش‌آموزان و اولیا و نیز سطوح اقتصادی متفاوت خانواده‌ها، راضی نگه‌داشتن جمعیت گسترده دانش‌آموزی و اولیا در زمینه لباس فرم کار را دشوار کرده ایجاد یک درک مشترک و وحدت رویه در بهبود فرآیند ثبت‌نام در سامانه، تولید و توزیع لباس فرم دانش‌آموزی ضروری و مورد اهتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری بیان‌کرد: در زمینه لباس فرم دانش‌آموزی، کیفیت بالا و قیمت مناسب ۲ عامل بسیار مهم است و ثبت قراردادهای لباس فرم دانش‌آموزی در سامانه و نظارت آموزش و پرورش استان بر این موضوع امری لازم است.

وی تشریح کرد: سازمان دانش‌آموزی تشکیلاتی هدف‌دار در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه‌های مختلف زندگی را پیدا کنند و به فردی مسوولیت‌پذیر در آینده تبدیل شوند.

وی الگو قرار دادن سیره نبی اکرم (ص) و ائمه (ع) در زندگی ، شناخت هویت ملی و دینی ، افزایش مسوولیت پذیری ، ارتقای دانش علمی در زمینه آفرینش ، کسب مهارت‌های اجتماعی ، شکوفایی و رشد استعداد اعضا ، ایجاد خلاقیت و ابتکار ، افزایش مشارکت اعضا در فعالیت‌های گروهی ، آشنایی اعضا با حقوق فردی و گروهی در جامعه ، کارآفرینی و تقویت اعتماد به نفس را از اهداف دیگر سازمان دانش‌آموزی ذکر کرد.

برچسب‌ها مدارس اردبیل دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اردبیل دانش آموزان مدارس اردبیل دانش آموزان لباس فرم دانش آموزی سازمان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود