Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان ری همانند سایر شهرهای کشور، آماده برپایی انتخابات هستند و تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی خود را برای حضور در این صحنه حساس و سرنوشت ساز آماده کرده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تجدید پیمانی با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین توکلی کجانی افزود: آمادگی لازم در همه مجموعه های شهرستان ری برای برگزاری انتخابات وجود دارد و اقدامات برای برگزاری انتخابات پرشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران وفاداری و ولایتمداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند، یادآور شد: همه مردم در انتخابات حضور یابند زیرا انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: دشمنان و یاوه گویان با توطئه و شایعه پراکنی علیه انقلاب و نظام در صدد مایوس کردن مردم از مشارکت در انتخابات هستند اما بدانند ملت ایران همواره پای انقلاب ایستاده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مردم شهرستان ری در روزهای حساس همواره حضور پرشور و همه جانبه داشته‌اند و این بار هم قطعا با مشارکت خود، مشت محکمی بر دهان استکبار و ابرقدرت‌های جهانخوار می‌زنند.

توکلی کجانی یادآور شد: هر میزان حضور و مشارکت مردم در انتخابات گسترده تر باشد، وظیفه مسئولان نیز خطیرتر خواهد شد چرا که باید با عملکرد خود، قدردان زحمات و وفاداری ملت ایران باشند.  

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حضور نمایندگان اصلح می‌شود

امام جمعه شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: افراد با مشارکت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب حضور و ورود افراد اصلح، انقلابی و دلسوز نظام به عرصه سیاسی می‌شوند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات را به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف مطرح کردند که این موضوع بیانگر اهمیت حضور و نقش مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی یادآور شد: امام راحل، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم فرائض می دانستند چرا که ملت ایران در طی چهل و یک سال انقلاب به دستاورهای مهم و موثری در راستای توسعه و پیشرفت کشور رسیدند.

امام جمعه شهرری خاطر نشان کرد: افراد به بهانه نشناختن کاندیدای مورد نظر خود نباید از مشارکت در انتخابات سرباززنند بلکه با تحقیق و بررسی به فرد انقلابی و اصلح  رای دهند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری هر میزان مجلس شورای اسلامی قوی تر باشد کشور هم در تمامی زمینه ها موفق تر خواهد بود و به رشد و پیشرفت های گسترده ای دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: ملت ایران و به ویژه مردم ولایت مدار شهرری باید در انتخابات حضور جدی وفعال داشته باشند تا در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کنند.

حضور در انتخابات، مظهر دفاع از انقلاب و نظام است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: مشارکت و حضور ملت ایران در انتخابات، مظهر دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علی کنگرلو افزود: ملت ایران در پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن آن نقش موثر و مهمی را داشتند و امروز هم با حضور در انتخابات، پشتوانه شان نسبت به انقلاب و رهبری را تثبیت می‌کنند.

وی مشارکت گسترده و همه جانبه مردمی در انتخابات را بیانگر حمایت و جانبداری ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: رمز استقلال، پیروزی و موفقیت کشور ایران در تمامی عرصه های مختلف با حضور مردمی محقق شد و امروز هم ملت ایران با مشارکت چشمگیر خود در انتخابات بار دیگر نقش موثر خود را ایفا می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای همه ادیان سهمی و حقی قائل شده و این قشر هم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس جایگاه و سهمی دارند.

این مسئول تاکید کرد: مردم با حضور و مشارکت در انتخابات، فرد اصلح را وارد مجلس کرده و با این کار خود در واقع، دَینشان را به انقلاب، رهبری و شهدا ادا می‌کنند.  

مشارکت مردم در عرصه انتخابات، تضمین کننده بقا و دوام نظام است

بخشدار مرکزی ری به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت همه جانبه و گسترده مردم در عرصه انتخابات، تضمین بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که امروز بنیاد و ریشه انقلاب تنومند و قدرتمندتر از گذشته شده است.

فاطمه فکوریان با بیان اینکه حضور محوری مردم موجب موفقیت روزافزون در تمامی حوزه‌ها می‌شود، یادآور شد: هر زمان که مردم محور و اساس کارها قرار گرفته‌اند، نتیجه آن اقدام مطلوب و موثر بوده است.

وی افزود: ملت ایران درطی چهل و یکسال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود به عنوان پشتیبانی محکم و مقتدر برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تحریم ها و زورگویی‌های دشمنان انقلاب و نظام ایستادند و مقاومت کردند.

بخشدار مرکزی ری به اهمیت و نقش زنان در عرصه انتخابات اشاره و اضافه کرد: زنان با توجه به جایگاه مادری و همسری، نقش پررنگ و موثری برای حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات را دارند.

وی تاکید کرد: نمایندگان هم پس از ورود به عرصه مجلس شورای اسلامی، به دور از حاشیه، قوانینی در شان مردم و متناسب با شرایط کشور وضع کنند و قدردان ملت ایران باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند سال جاری برگزار می شود.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، تعداد ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است که تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.  

برچسب‌ها شهرستان ری انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ری انتخابات مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی مردم در انتخابات انقلاب و نظام ملت ایران ری انتخابات شهرستان ری یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است

به گزارش خبرآنلاین البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، افزود: همه به این باور رسیده ایم که دولت محترم سیزدهم برای جبران کاستی ها، ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها و کسب رضایتمندی مردم، مصمم است و تلاش می کند.

وی ادامه داد: امسال بنا بر منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) سال جهش تولید با مشارکت مردم، نام گرفت.

عبداللهی گفت: بر این اساس باید تمامی ظرفیت های خود را در راستای تحقق این هدف بزرگ متمرکز کنیم و بسترهای مشارکت مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: در انتخابات اسفند ماه گذشته، دست در دست هم دادیم و با آگاهی بخشی و امیدآفرینی، مردم را از حق و تکلیف خود در انتخابات آگاه کردیم که مانع تحقق اهداف برنامه ریزی شده دشمنان شد.

استاندار البرز گفت: براین اساس از اصحاب محترم رسانه انتظار می‌رود همچنان در کنار ما باشند تا دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز با سربلندی برگزار کنیم.

وی همچنین شرایط البرز بعنوان استانی که از سال ۸۹ استقلال یافت تشریح کرد و در ابعاد مختلف به نیازها، مطالبات، ظرفیت ها، سرانه ها و زیرساخت های آن پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: البرز مهاجرپذیر ترین و متراکم ترین استان کشور است در حالی که تنها نیم درصد از مساحت خاک کشور را داراست.

وی گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفر اول رییس جمهور محترم و همچنین سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان، انتقال زندانیان و تخلیه زندان رجایی شهر بود که محقق شد و این زندان بزرگ و ملی از بافت شهری کرج خارج شد.

استاندار البرز افزود: مجموعه ساختمان های زندان بزودی به یک مکان فرهنگی تبدیل می شود و اراضی مربوط به استان نیز در راستای مولدسازی در عمران و آبادانی استان صرف می شود.

وی با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۸ درصد و در البرز حدود ۹ دهم به ازای هر هزار نفر است، گفت: ۲۰ بیمارستان شامل ۱۲ تا دولتی و ۸ تا خصوصی با ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در البرز مستقر هستند و برای رسیدن به میانگین کشوری و جمعیت استان به بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز نیاز داریم که با توجه به تسریع در روند پیشرفت پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه البرز در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور است، گفت: این استان ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان دوشفیته و کلاس ها با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود و اگر بخواهیم همه مدارس یک شیفت و کلاس ها ۳۰ نفره شود به حدود هزار مدرسه نیاز داریم.

عبداللهی افزود: خدا را شاکریم که اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده و تا پایان دولت سیزدهم این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

در پایان این نشست از اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و اسماعیل حیدرپور سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین در استان البرز نیز تقدیر شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899399

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود