Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  صنعت جوجه کشی نیز مانند هر صنعت دیگری پیوسته در حال تغییر و گسترش است و رقبای زیادی در این زمینه در جهت به دست آوردن بالاترین سهم بازار تلاش می کنند. دستگاه جوجه کشی یکی از وسیله هایی است که در جهان و از جمله ایران محبوبیت زیادی دارد و تولید کننده های زیادی در سطح جهان و خاورمیانه در حال تولید انبوه این دستگاه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تولید کننده های برتر جهانی دستگاه جوجه کشی می توان به آرکام و برینسا اشاره کرد و جالب است بدانید که گروه صنعتی اسکندری نیز دستگاه های جوجه کشی خود را در سطح جهانی به تولید می رساند و به جرات می توان گفت که محصولات این کارخانه قابل رقابت با برند های معتبر جهانی است. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با محصولات این تولید کننده و وب سایت رسمی آن آشنا کنیم.

تاریخچه :

به نوشته خبر آنلاین " خبر خوش ایران در بین سه تولید کننده برتر دستگاه جوجه کشی در دنیا  " شایان ذکر است  گروه صنعتی اسکندری EIG در سال 1372 ( 1993 میلادی )  در شهر ارومیه مرکز آذربایجان غربی در شمال غربی ایران در یک مغازه کوچک با هدف تولید تجهیزات و ماشین آلات صنعت مرغداری تاسیس گردید. با گذشت دو دهه بعد از طی کردن مراحل پیشرفت حال گروه صنعتی اسکندری تبدیل به کارخانه ای بزرگ در صنعت دستگاه جوجه کشی ، تولید تجهیزات جوجه کشی و مرغداری گردیده است که در بازار آن را با دستگاه جوجه کشی اسکندری می شناسند.

این کارخانه در حال حاضر در شهرک صنعتی فاز دو ارومیه اسقرار داشته و دارای واحد های مستقل ، کنترل کیفی ، بخش تحقیق و توسعه ( R & D ) با بودجه مستقل ، واحد تولید ، واحد فروش و واحد خدمات پس از فروش و واحد تبلیغات مجهز میباشد.

این کارخانه سرمایه گذاری بسیار سنگینی را در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی و لوازم تولید دستگاه جوجه کشی انجام داده و از متخصصین مجرب ، تحصیل کرده و با تجربه در طراحی محصولات خود بهره برده است. به همین خاطر ماشین های جوجه کشی ساخت این کارخانه مطابق با دانش روز دنیا بوده و با بالاترین کیفیت ممکن به بازار های داخلی و خارجی ارائه میگردد.

طراحی دقیق و اصولی ، کنترل کیفی محسوس در کل خط تولید و منتاژ ، سرمایه گذاری در زمینه واردات ماشین آلات تولیدی ، خدمات پس از فروش بارز و قدرتمند محصولات این کارخانه را از تولیدات سایر کارگاه های تولید دستگاه جوجه کشی در کشور متمایز کرده و با خرید محصولات این کارخانه میتوانید اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت ممکن را به دست خواهید آورد. وبسایت دستگاه جوجه کشی چکین دیوایس برای کسب اطلاعات آنلاین و خرید محصولات راه اندازی شده است.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری چه نوع هستند؟

دستگاه های این کارخانه به سه نوع خانگی ، صنعتی و درنا تقسیم بندی می شود. از جمله دستگاه های جوجه کشی خانگی که شناخته شده ترین آنها دستگاه جوجه کشی اسکندری 96 می باشد ، می توان به ایزی باتور 1، 2، 3، 4، 5 و 6 و  از جمله دستگاه های جوجه کشی صنعتی می توان به دستگاه 126 تایی، 168 تایی، 252 تایی، 336 تایی، 504 تایی، 672 تایی، 1008 تایی و 2016 تایی اشاره کرد. دستگاه های جوجه کشی فوق حرفه ای درنا 1 ، درنا 2، درنا 3 و درنا 4 از جمله جدیدترین دستگاه های این کارخانه هستند که با هدف صادرات به کشورهای اروپایی در حال تولید هستند. 

تمامی این دستگاه ها بر روی چیکن دیوایس قابل فروش هستند و از طریق ثبت سفارش انلاین می توانید محصول مورد نظر خود را در درب منزل تحویل بگیرید. لازم به توضیح است که تمامی محصولات از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله گروه صنعتی اسکندری برخوردارند و حضور نماینده های معتبر کارخانه در اکثر استان های کشور، دسترسی به خدمات گارانتی، تعویض و تعمیر را برای شما عزیزان آسانتر خواهد کرد.

دستگاه جوجه کشی اسکندری قیمت

برای دریافت لیست قیمت دستگاه جوجه کشی اینجا کلیک کنید.

پیشرفت صنعت جوجه کشی ؛ اولویت اول چیکن دیوایس

اگر نگاهی به فروشگاه چیکن دیوایس به آدرس  دستگاه جوجه کشی chicken-device.ir بیاندازید، متوجه حجم عظیمی از مقالات آموزشی خواهید شد که هدف تمامی این مقالات کمک به جوانان در زمینه راه اندازی یک کسب و کار جدید در زمینه راه اندازی سالن پرورش طیور می باشد و روزانه مقالات جدیدی به این لیست اضافه می شود. به عنوان مثال می توانید مقالات جامعی در زمینه پرورش بوقلمون ، پرورش عروس هلندی، پرورش مرغ عشق، پرورش مرغ، پرورش فنچ، پرورش کبک، پرورش قرقاول و… بیابید. 

منبع درآمد چیکن دیوایس از کجاست؟

طبیعتا هر وب سایتی برای تامین هزینه های خود، باید منبع درآمدی داشته باشد. اما چیکن دیوایس به عنوان فروشگاه رسمی یک کارخانه معتبر جوجه کشی در کشور فعالیت دارد. تمامی محصولات و دستگاه های جوجه کشی قرار داده شده بر روی چیکن دیوایس متعلق به گروه صنعتی اسکندری است، این کارخانه در ارومیه قرار دارد و در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات مرغداری، گلخانه ای و سالن پرورش قارچ فعالیت دارد. 

خلاصه ای از تاریخچه فعالیت چیکن دیوایس 

فروشگاه و وبلاگ جوجه کشی چیکن دیوایس ، چند سال پس از راه شروع به کار کارخانه اسکندری ایجاد شد و بستر فروش آنلاین دستگاه های جوجه کشی و سایر محصولات مرغداری را فراهم کرد. این وب سایت در خود کارخانه اسکندری مدیریت می شود و زیر نظر مستقیم کارشناسان این کارخانه قرار دارد. 

چطور می توان در چیکن دیوایس ثبت سفارش کرد؟

شما به راحتی با انتخاب دستگاه مورد نظر خود و زدن دکمه خرید، به صفحه مشخصات و پرداخت وارد خواهید شد، پس از ثبت مشخصات و پرداخت هزینه کالا، پیامکی مبنی بر خرید موفقیت آمیز، برای شما ارسال خواهد شد و پس از دو الی سه روز کاری، دستگاه خود را در آدرس مورد نظر تحویل خواهید گرفت. 

پاسخ به سوالات متداول شما در چیکن دیوایس

در صورتی که در مورد پرنده ها و دستگاه ها سوال داشته باشید، از طریق قسمت نظرات یا انجمن جوجه کشی می توانید سوال خود را مطرح کنید، کارشناسان کارخانه در سریعترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. 

چرا دستگاه های جوجه کشی اسکندری؟

اگر علاقه مند به پرورش پرنده های اهلی و یا زینتی باشید، حتما بارها کلمه دستگاه جوجه کشی را در گوگل جستجو کرده اید و طبیعتا با سایت های مختلفی رو به رو شده آید که چیکن دیوایس در راس آنها قرار دارد. همانطور که گفته شد چیکن دیوایس محصولات گروه صنعتی اسکندری را به فروش می رساند و روزانه چندین سفارش بر روی این سایت ثبت می شود و این نشان از اعتبار و محبوبیت چیکن دیوایس و محصولات گروه صنعتی اسکندری دارد. 

گروه صنعتی اسکندری سالانه بالغ بر 10 هزار دستگاه جوجه کشی تولید و در بازارهای داخلی و خارجی پخش می کند، این کارخانه در اکثر استان های کشور و به خصوص کشورهای همسایه مانند تاجیکستان، عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان و… دارای نمایندگی انحصاری می باشد که همگی اعتبار و کیفیت بالای محصولات جوجه کشی اسکندری را به اثبات می رساند. 

در تمامی دستگاه های جوجه کشی اسکندری از سنسور sht استفاده شده است. این سنسور وظیفه سنجش همزمان دما و رطوبت داخل دستگاه را بر عهده دارد و در بسیاری از تجهیزات حساس پزشکی و نظامی از این سنسور استفاده می شود. 

برد جوجه کشی نصب شده بر روی دستگاه ها از هوش مصنوعی و منطق فازی بهره مند هستند و توانایی جوجه کشی در مکان های جغرافیایی مختلفی را دارد، به عنوان مثال در مکان های شمالی کشور رطوبت محیط بالا می باشد و نیاز کمتری به تولید رطوبت خواهد بود و برد جوجه کشی دستگاه به صورت خودکار این قضیه را درک خواهد کرد و رطوبت کمتری را تولید خواهد کرد تا یک فرایند جوجه کشی بدون ایراد به عمل آید. 

چطور با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توان به درامد رسید؟

راه اندازی یک کسب و کار مطمئن و پر درآمد آرزوی هر کسی است. اما آیا واقعا راه اندازی یک کسب و کار مطمئن با استفاده از دستگاه جوجه کشی امکان پذیر است؟ باید این خبر خوش را به شما بدهم که گروه صنعتی اسکندری سالانه بیش از 10 هزار دستگاه جوجه کشی وارد بازار می کند و قطعا هدف 99 درصد از افرادی که دستگاه جوجه کشی خریداری می کنند، کسب درآمد از طریق جوجه کشی و پرورش پرنده های خانگی و زینتی می باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبر خوش تولید کننده برتر دستگاه جوجه کشی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری جوجه کشی اسکندری دستگاه جوجه کشی تولید کننده جوجه کشی راه اندازی جوجه کشی دستگاه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنابر آمار‌های اعلامی قبل از سیاست افزایش جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری، بخشی از مرغ مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شد و به رغم آنکه تا چندماه پیش واردکننده مرغ از ترکیه بودیم، اما از اسفندماه به صادرکننده این محصول پروتئینی تبدیل شدیم.

با توجه به پتانسیل صنعت مرغداری، امکان تولید سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد، درحالیکه به رغم افزایش سرانه مصرف مرغ ناشی از نوسانات قیمت گوشت قرمز حداکثر ۲ میلیون تن مرغ مورد نیاز است که این امر بدان معناست که به شرط تامین زیرساخت‌های لازم و حذف قیمت گذاری دستوری، امکان صادرات حداقل یک میلیون تن مرغ به بازار‌های هدف وجود دارد که با احتساب نرخ ۲.۲ تا ۲.۳ دلار هرکیلو مرغ صادراتی، ارزآوری قابل توجهی نصیب کشور می‌شود.

طبق آمار‌های اعلامی در آذرماه ۱۴۱ میلیون قطعه، دی ماه ۱۵۲ میلیون قطعه، بهمن بیش از ۱۵۱ میلیون و اسفند ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است که با عرضه مرغ‌های جوجه ریزی بهمن ماه در ایام نوروز و ماه رمضان نیاز است که مازاد تولید از سطح بازار جمع آوری شود تا مرغداران متحمل زیان نشوند.

بنابر اذعان مسئولان صادرات مرغ بعداز سال‌ها به عراق انجام شد، این درحالی است که تا ۸ ماه گذشته واردکننده مرغ بودیم؛ لذا اگر مجموع ظرفیت نصب شده ۳ میلیون تن مرغ در کشور بکار گرفته شود، میزان صادرات بیش از پیش افزایش خواهد یافت، هرچه ارزآوری در این بخش بیشتر شود به فعال شدن این ظرفیت‌ها و افزایش تولید کمک می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه