Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رقابت‌های مرحله حذفی لیگ اروپا امشب آغاز می‌شود و دیدارهای حساس این مرحله به صورت همزمان از ساعت 21:25 و 23:30 به وقت ایران به انجام می‌رسد. در بین رقابت‌های تیم‌های مطرح اینتر، آرسنال، منچستریونایتد، آژاکس و اسپانیول، تیم آاس رم قرعه معمولی را پیش رو ندارد و در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم خنت بلژیک به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنت به عنوان نماینده بلژیک در این مرحله فصل موفقی را پشت سر گذاشته است. تیم تحت هدایت جس تورپ اکنون رتبه دوم جدول رده بندی رقابت‌های ژوپیرلیگ را با 52 امتیاز از 26 مسابقه در دست دارد. آنها 15 برد، 7 تساوی 4 شکست دراین فصل کسب کرده‌اند و با کلوب بروژ صدرنشین 9 امتیاز فاصله دارند.

تیم خنت در مسابقات لیگ اروپا هم تیم مدعی ظاهر شده است. آنها در شش بازی دور گذشته، در مرحله گروهی بدون شکست با 3 تساوی و 3 پیروزی به 12 امتیاز رسیدند و بالاتر از ولفسبورگ آلمان به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شدند. خنت با 11 گل زده و 7 گل دریافتی عملکرد نسبتا مناسبی را در خط حمله و خط دفاعی از خود برجای گذاشته است.

با اعلام لیست تیم خنت برای بازی امشب، نام میلاد محمدی، مدافع 26 ساله ملی پوش ایرانی هم دیده می‌شود. عملکرد موفق این بازیکن سبب شده تا بتواند شانس برابری نسبت به هم تیمی‌هایش برای شرکت در این بازی مقابل نماینده سری آ داشته باشد. او در این فصل از مسابقات ژوپیرلیگ 16 مرتبه در ترکیب خنت حضور داشته و 15 بازی از ابتدا درترکیب اصلی قرار گرفته است. محمدی آخرین بار در دیدار برابر یوپن که با برتری 3 بر دو همبازیانش به پایان رسیده حضور داشت و فیکس بازی کرد. نانا آساره، مدافع 33 ساله باتجربه اهل غنا رقیب جدی محمدی در جناح چپ خط دفاعی خنت برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود.

مدافع ملی پوش ایرانی طی 5 بازی خنت در سال 2020 در ترکیب اصلی حضور داشته است و بدون شک اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد او در بازی امشب برابر شاگردان پائولو فونسکا هم به میدان خواهد رفت. رویارویی محمدی که جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را با تیم ملی ایران تجربه کرده با جالورسی در نوع خود جالب و قابل توجه خواهد بود. تیم رم طی 5 بازی اخیر به برتری نرسیده است و امیدوار است که در دیداری که به میزبانی ورزشگاه المپیکو رم برپا خواهد شد به برتری برسد تا از فشار خارج شود اما در مقابل تیم خنت در 8 بازی گذشته شکست ناپذیر بوده است و رم کار آسانی نخواهد داشت.

بررسی خط حمله رم نشان می‌دهد آنها مهاجمان سرشناسی مانند ادین ژکو، چنگیز اوندر، نیکولا کالینیچ، کارلوس پرز و جاستین کلایورت شب معمولی را برای خط دفاعی خنت رقم نمی‌زند و محمدی در خط دفاعی تقابل جذابی را در صورت حضور در ترکیب اصلی تجربه خواهد کرد. رم در این فصل از رقابت‌های سری آ از 24 مسابقه 11 پیروزی، 6 تساوی و 7 شکست به دست آورده است که ایستادن در رتبه پنجم و فاصله 18 امتیازی آنها در صدر جدول رده بندی اگرچه در حال حاضر سهمیه فصل بعدی لیگ اروپا را تامین می‌کند. خط حمله رم در این فصل با 43 گل زده پس از آتالانتا یوونتوس، اینتر و لاتزیو پنجمین خط حمله برتر سری آ را در اختیار دارد و امیدوار است که قدم اول برای صعود به دور یک هشتم نهایی را در خانه خنت محکم بردارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خنت بلژیک آس رم ترکیب اصلی لیگ اروپا خط دفاعی خط حمله تیم خنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)