Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:56:39 GMT

تمرین بارانی پرسپولیس برای جدال با سپاهان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۱۴۷

تمرین بارانی پرسپولیس برای جدال با سپاهان

نخستین تمرین پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان پایتخت که خود را برای بازی روز یکشنبه با سپاهان آماده می‌کنند، امروز از ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را شروع کردند. 

سرخ‌پوشان بعد از نیم ساعت کار با وزنه و بدنسازی به زمین آمدند و در هوای بارانی ورزشگاه کاظمی دقایقی هم در زمین دویدند و کار با توپ انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تمرین امروز پرسپولیس بعد از یک ساعت به پایان رسید و بازیکنان راهی سونا و استخر شدند.  سیدجلال حسینی، مهدی شیری و اوساگونا زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم در مراحل مختلف تمرین امروز روی آمادگی بازیکنان نظارت ویژه داشت و برای ریکاوری بهتر بدن‌هایشان توصیه‌های لازم را به آنها می‌کرد.  یحیی گل‌محمدی با دستیارانش برنامه‌های تمرینی تیم را تا روز بازی با سپاهان هماهنگ کرد. 

آنتونی استوکس که با اجازه کادر فنی در دوبی مانده تنها غایب تمرین بود.  اصغر نوروزعلی، تدارکات زحمتکش تیم که اخیرا دچار کسالت شده بود از امروز بار دیگر در تمرینات تیم حاضر شد. سرخ پوشان فردا هم یک جلسه تمرین می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان