Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم این استان برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با صدور پیامی به مناسبت دوم اسفندماه روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عرض سلام به محضر تمام مردم ولایتمدار عزیز گیلان اظهار کرد: امام عظیم الشأن ما فرمودند؛ مجلس عصاره فضایل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سخن امام(ره) به این معناست، مردم کسانی را باید به این مرکز بفرستند که به فکر گرفتاری‌ها، رنج‌ها و محنت‌های آنها باشند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: از همه مردم عزیز گیلان می‌خواهم که فردا به طور همه‌جانبه و گسترده در انتخابات حضور پیدا کنند و مشتی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام دینی یک تکلیف است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ایجاد رعب در دل دشمن می‌شود.

وی، انتخابات را مانور اقتدار مردم در جامعه اسلامی دانست و گفت: انتخابات نشان‌دهنده ابهت نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر انتخاب نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: در حکومت دینی بین مردم و رهبری پیوند معنوی برقرار است بنابراین مردم به نماینده‌ای رای می‌دهند که پایبند به ارزش‌ها و نظام ولایت فقیه باشد.

آیت‌الله فلاحتی، انتخاب نماینده شجاع را مهم ذکر کرد و یادآور شد: نماینده باید توانمند و شجاع به لحاظ تصمیم‌گیری در برابر قدرت‌های سلطه‌گر جهانی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین