Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: روز انتخابات روز اقتدار ملی و شکرگزاری نعمت انقلاب است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که فردا جمعه دوم اسفندماه در کشور برگزار می‌شود اظهار داشت: روز انتخابات روز جشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز انتخابات روز شکرگزاری نعمت انقلاب و اقتدار ملی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: بر ملت ایران واجب و تکلیف دینی است که در این روز در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافته و در این رویداد مهم سیاسی مشارکت کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

اصفهان| قانون شفافیت تأمین مالی کاندیداها از طریق فرمانداری‌ها پیگیری می‌شود ‌گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره انتخاباتاستاندار بوشهر: 2 اسفند به عنوان روز تاریخی حضور مردم استان بوشهر در انتخابات ثبت می‌شود
آیت‌الله شاهچراغی تأکید کرد: مردم در تشکیل مجلسی انقلابی نقش مهمی دارند و باید از روی آگاهی و بصیرت کاندیدای اصلح و انقلابی را برگزینند.

وی حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی را زینت صف‌های انتخابات دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی نماد عزت و اقتدار ملی و تضمین‌کننده امنیت کشور است.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار کرد: تلاش دولت این است که حق و حقوق کارگران ادا شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم انجام سریع کار‌های رفاهی و پرداخت تسهیلات مربوط به قشر کارگر تاکید کرد و افزود: مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول به فعالیت هستند، سریعتر و با کیفیت‌تر، برطرف شود.

وی با بیان اینکه کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست، گفت: مسئولان مشکلات قشر کارگری را احصا و به دنبال رفع آن باشند.

فعالیت ۱۴۳ هزار کارگر بیمه شده در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان مخاطب این اداره کل بوده و از خدمات وزارت کار، بهره‌مند هستند.

فرزاد پیشکاری  از بررسی  سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها توسط هیات‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند.

در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی با ۱۸۶ هزار عضو و ۱۸ هزار شاغل در استان وجود دارد.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود