Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@17:54:48 GMT

دستگیری 8 قاچاقچی با 102 کیلوگرم حشیش و 48 کیلوگرم تریاک

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۳۴۷

حوادث رکنا: 8 قاچاقچی مواد مخدر با 102 کیلوگرم حشیش و 48 کیلو و 500 گرم تریاک در عملیات مشترگ پلیس تهران و کرمان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور با همکاری سایر همدستانش به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی توسط ماموران عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد متهم اصلی پرونده پس از تهیه مواد مخدر قصد دارد با دو دستگاه پژو پس از گذشتن از استان یزد به شهر تهران محموله مواد مخدر را منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه های چهارم به استان کرمان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان 2 خودرو متهمان در محور مواصلاتی "کرمان- یزد" شناسایی و در یک عملیات مشترک هر دو خودرو متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 8 متهم دستگیر شد، عنوان کرد: در بازرسی از خودرو ها 102 کیلو حشیش و 48 کیلو و 500 گرم تریاک و 186 عدد وافورکشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه متهمان در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اقرار کردند، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث مواد مخدر پلیس جرم اخبار حوادث مواد مخدر قاچاقچی حشیش تریاک عملیات عکس قم کرونا اخبار تهران دختر ایران ویروس فیلم حوادث تهران زن پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه