Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی شایسته تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان بدخواهان ملت و نظام همواره در خواب شیطانی خود، آرزوی به ثمر نشستن طرح‌های تفرقه انگیز خود را نه برای این مرز و بوم که برای منطقه و جهان اسلام در سر داشته و در هر دوره انتخابات نیز با هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی به امید دستیابی به اهداف شوم خود نشسته‌اند، اما ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران، هر بار خواب شوم آنان را آشفته‌تر کرده است و این بار نیز بی تردید شکوه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.

اعمال تحریم‌های ظالمانه، تلاش برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی، ایجاد ناامنی در منطقه، تاسیس گروه‌های تروریستی و افراطی برای ایجاد اسلام هراسی، توطئه ایران هراسی، انجام هرگونه جنایت و اقدام تروریستی حتی مستقیم همچون ترور فرمانده پیروز میدان مبارزه با داعش و جریانات افراطی و تکفیری و به تعبیر مقام معظم رهبری چهره بین المللی مبارزه با تروریسم سردار حاج قاسم سلیمانی، همه و همه در راستای سیاست شیطانی تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است و البته با پایمردی و استقامت ملت شریف ایران و تقدیم شهدای عالی مقام، همه این طرح‌ها بی ثمر مانده و جمهوری اسلامی ایران مسیر استقلال، آزادی، توسعه و پیشرفت خود را ادامه می‌دهد.

انتخابات صحنه عظیم همدلی، وحدت و همزبانی ملت شریف ایران است و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد.

ضمن دعوت از همه آحاد ملت بزرگ ایران و علاقه مندان به نظام و کشور برای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی شایسته برای تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر، شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه خواهیم بود.

علی اکبر ولایتی

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: امنیت و اقتدار کشور حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات تاکید کرد و از کاندیداها و هواداران‌شان خواست قانونمند و اخلاق مدار باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضائی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهادهای مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاق مداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

دادستان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود.

کد خبر 747351

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات