Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات طرح ساماندهی بازار احسانی (بازار عبدل‌آباد) با اجرای تونل نور گفت: ساماندهی بازار بزرگ احسانی با اجرای تونل نور موجب شد که سیمای بصری این محدوده از پایتخت شکلی متفاوت به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ شهرداری تهران در تشریح جزئیات اجرای طرح تونل نور در بازار عبدل‌آباد گفت: این تونل به طول ۹۰ متر و با ارتفاع ۴ متر اجرا شد و شکل متفاوتی به بازار بزرگ احسانی در آستانه سال جدید داد.

بیشتر بخوانید: اصلاح ضوابط در کنار خلاقیت طراح می‌تواند شهری زیبا خلق کند 

رباطی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای این شکل از زیباسازی موجب رضایت کسبه شده است یا خیر؟ تصریح کرد: به دلیل وجود مغازه‌های متعدد در محدوده بازار بزرگ احسانی ما در مدیریت شهری تلاش کردیم که اجرای طرح تونل نور هیچ‌گونه اخلالی در کسب و کار کسبه ایجاد نکند، به همین منظور تمام مقدمات کار با نصب پایه‌هایی به عرض ۵ متر با نصب چراغ‌های ال‌ ای دی انجام شده است.

او تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت شهری در بازار احسانی یکسان سازی تابلو‌های معابر کسبه است و ما در این طرح نزدیک به ۷۸ درصد پیشرفت داشتیم و توانستیم ۳۷۲ تابلو را یکسان سازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار شب عید شب عید زیباسازی شهری تونل نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ