Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای سهولت بیشتر ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای، سامانه "ثبت نام نمایندگان نامزدهای انتخابات" را راه‌اندازی کردیم که تا پایان وقت مقرر حدود ۱۰۷ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌گوی زنده با شبکه خبر درباره آخرین آمادگی شورای نگهبان و ناظرین این شورا برای نظارت بر انتخابات گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان هم در این چند روز گذشته مشغول بودند و با استان‌ها تماس داشتند تا اگر مشکلی وجود دارد در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون در بررسی‌ها مشکل خاصی نداشتیم ولی همکاران ما در ستاد نظارت بر انتخابات همچنان با استان‌ها در تماس دائم هستند تا در صورت بروز مشکل آن را سریع برطرف کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون نمایندگان هر یک از کاندیداها تا پایان اخذ رای و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در شعب اخذ رای حضور دارند.

وی تصریح کرد: برای سهولت بیشتر ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای، سامانه "ثبت نام نمایندگان نامزدهای انتخابات" را راه‌اندازی کردیم که تا پایان وقت مقرر حدود ۱۰۷ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان گفت: زمان برای ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای در سامانه مذکور پایان یافته است اما نامزدها می‌توانند با مراجعه به دفاتر استانی راهنمایی بیشتر را بگیرند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد ثبت نام نمایندگان نامزدها سخنگوی شورای نگهبان شعب اخذ رای رای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند