Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:00:25 GMT

اخذ رأی مردم شهرستان پردیس در ۱۱۶ شعبه انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۸۳۱

اخذ رأی مردم شهرستان پردیس در ۱۱۶ شعبه انجام می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به آماده بودن شعب اخذ رأی در شهرستان پردیس گفت: تعداد ۵۳ شعبه در شهر بومهن، ۴۷ شعبه در شهر پردیس و ۱۶ شعبه در جاجرود که در مجموع ۱۱۶ شعبه و ۳ شعبه آن نیز به صورت سیار در هر بخش آماده و در سامانه ثبت شده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران ضمن دعوت همگان به اصل بی طرفی و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: با توجه به وظیفه شرعی، ملی و سازمانی خود موظفیم مردم را به مشارکت حداکثری و اصل بی طرفی در انتخابات دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان افزود: تاکنون 13 جلسه با ستاد انتخاباتی و کمیته های مختلف از اصناف، تولیدکنندگان و گروه‌های اجتماعی در برگزار شده و همچنین 5 جلسه برای نمایندگان فرماندار، 6 جلسه برای اعضای شعب، 8 جلسه برای کاربران رایانه، یک جلسه برای هیئت اجرایی و 2 همایش برای برگزارکنندگان انتخابات در سطح شهرستان داشته ایم.

فرماندار پردیس در ادامه بیان کرد: فرمانداری شهرستان پردیس آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان را دارد و تمام سیستم‌های احراز هویت به صورت کامل کنترل شده و از هم اکنون آمادگی جهت برگزاری انتخابات را داریم.

دارندگان شناسنامه‌های قدیمی منع قانونی برای شرکت در انتخابات ندارددعوت استاندار کردستان از مردم برای حضور گسترده در انتخاباتگزارش| روز سرنوشت در پیش است

رضایی با اشاره به آماده بودن شعب اخذ رأی در شهرستان پردیس افزود: تعداد 53 شعبه در شهر بومهن، 47 شعبه در شهر پردیس و 16 شعبه در جاجرود که در مجموع 116 شعبه و 3 شعبه آن نیز به صورت سیار در هر بخش آماده و در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شعبه اخذ رأی 7 نفر مستقر می شوند گفت: روز جمعه ساعت 7 صبح همه اعضای برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی حاضر و در ساعت 8 صبح به صورت همزمان در سطح شهرستان پردیس فعالیت رای گیری را آغاز می کنند.

فرماندار شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: 3 گروه امحاء جهت رصد و برخورد قانونی با متخلفان درنظر گرفته شده و تاکنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی در شهرستان نداشته ایم و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/220/ز

R7840/P/S6,60/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس شهرستان پردیس شعبه در شهر اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود