Web Analytics Made Easy - Statcounter

باغداران کاکانی از بی‌توجهی مسوولان نسبت به محصولات تولیدی استان گلایه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بیش از ۸۰۰ هکتار باغ سیب در دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد وجود دارد که با توجه به کیفیت بالا قابلیت صادرات را دارد.

اما باغداران سیب این سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفتند و دل پری از مسوولان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص یکی از اهالی کاکان عنوان کرد: سیب منطقه کاکان به مرزی رسیده که باید چیده شود اما با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه و عدم صادرات این محصول مورد بی مهری قرار گرفتیم و دلالان دست ما را خواندند.

وی ادامه داد: دلالان از ما خواستند برای سیب قیمت تعیین نکنیم و آن قسمت از محصول که زیر درخت ریخته می‌شود باغدار ضرر می‌کند و بقیه را آنها زیر قیمت از ما می‌خرند که آیا پولی به ما بدهند یا ندهند.

باغدار کاکانی ادامه داد: ما دست به دامن نماینده مردم  و مسوولان شهرستانی شدیم اما چند روز پیش متوجه شدیم مدیری از شهرستان بویراحمد میوه شب عید را از اصفهان خریداری کرده است.

وی ادامه داد: نماینده یا مدیران اجرایی می‌توانستند سیب ما را به موقع بخرند اما حالا سیب شب عید مردم را کیلویی ۷ هزار تومان از سایر استان‌ها خریداری کرده‌اند، یک هزار تومان هم هزینه‌ای انتقال آن به استان است و با یک هزار تومان ضایعات کیلویی ۹ هزار سیب سایر  خریداری می‌شود.

باغدار کاکانی عنوان کرد: مسوولان اگر سیب کاکان را می‌خریدند و مدیریت صحیح می‌کردند نه سیخ می‌سوخت نه کباب اما متاسفانه حالا هم سیخ سوخته و کباب هم جزغاله شده است.

وی تصریح کرد: دلیل این اقدام بی‌توجهی مسوولان است ‌که به داد باغداران نرسیدند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شب عید محصول سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی