Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جلالی با اشاره به انتشار اخبار و شایعاتی درباره بستری شدن دو نفر و تشخیص ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله روحانی شهرستان بابل گفت: این دو نفر (آقا و خانم) به دلیل مسافرت به یکی از استان‌های کشور که ویروس در آن مشاهده شده است، یکی با علائم شدید و دیگری خفیف با حال مناسب به بیمارستان مراجعه کردند که با توجه به حساسیت موضوع و نیز دستورالعمل وزارت بهداشت، در بیمارستان بستری و مورد آزمایش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه تاکنون بر اساس آزمایشات به عمل آمده وجود ویروس در این دو نفر مشاهده نشده و بطور کامل وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا بسیار سریع از فرد بیمار به دو تا سه نفر در مدت چند ساعت و چند روز سرایت می‌کند، اما در ۹۸ درصد موارد، بهبودی کامل حاصل شده و وخیم نیست.

جلالی به علائم ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: این ویروس علائمی همانند سرماخوردگی و آنفلوانزا داشته که همراه با گلو درد، کوفتگی و بدن درد، تب، علائم تنفسی و سرفه‌های خشک است.

وی با بیان اینکه کانون اصلی این ویروس اکنون استان قم است، تاکید کرد: تمامی مسافرانی که اخیرا به استان قم سفر کردند و مسافرانی که از قم به مازندران سفر می‌کنند، برای چکاپ حتما و سریعا به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

جلالی به مردم مازندران توصیه کرد: از دست دادن با هر فرد بیمار و روبوسی کردن خودداری کرده و دست‌های خود را به طور مداوم به مدت ۱۰ تا ۲۰ ثانیه شستشو دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان بابل استان قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است