Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:57:27 GMT

سهمیه بنزین اسفندماه واریز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۰۷۹

سهمیه بنزین اسفندماه واریز شد

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت ۲۴ دیشب (چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ شد.

به گزارش ایسنا، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت ۲۴ شامگاه چهارشنبه (۳۰ بهمن) در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ شد.

در اسفند ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام شانا، از ساعت صفر روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) سهمیه کامل ماه‌آبان سال ۱۳۹۸ همه خودروها به کارت سوخت شخصی آنها واریز شد و سهمیه خودروهای شخصی به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است. استفاده از سهمیه سوخت تنها با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی میسر خواهد بود و در صورت اتمام سهمیه، مالکان خودروها می‌توانند بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومانی دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهمیه بنزین خودروهای شخصی هوشمند سوخت سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت