Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:30:34 GMT

تمام گرمخانه‌های پایتخت روزانه ضدعفونی می شوند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۱۴۷

تمام گرمخانه‌های پایتخت روزانه ضدعفونی می شوند

مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ جدید دستورالعمل‌های پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا در گرمخانه‌های پایتخت، اظهار داشت: براساس این ابلاغیه، مراکز ما روزانه ضد عفونی می‌شود و همه کارکنان ملزم هستند از ماسک و دستکش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که مورد مشکوکی در گرمخانه‌ها مشاهده شد، به مراکز بهداشتی منتقل خواهند شد.

مالک حسینی با اشاره به اینکه گرمخانه‌ها از مناطقی هستند که ریسک پذیری زیادی در این خصوص دارند، گفت: با وزارت بهداشت در حال رایزنی هستیم که اگر دستورالعمل‌های ویژه ای برای این مرکز تهیه شده، انجام دهیم. زیرا به دلیل وجود افرادی که دارای بیماری یا کهولت سن هستند و یا بیماری‌های زمینه‌ای دارند، ممکن است بیشتر در معرض خطر باشند. بنابراین قصد داریم اگر پروتکل‌های ویژه ای را رعایت کنیم آن را در تعامل با وزارت بهداشت اجرایی کنیم و در صورت نیاز اگر لازم باشد تیم‌هایی در این مراکز مستقر شوند.

کد خبر 4857871

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مالک حسینی گرمخانه شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن شهر تهران محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی قاسم سلیمانی انتخابات 98 دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

مهر در خبری نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری