Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:33:28 GMT

دستور حناچی برای هرگونه کمک به وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۹۱۵۴

حمید چوبینه درباره جلسه اضطراری صبح امروز شهرداری و تکالیفی که برای شرکت شهر سالم برای مقابله با کرونا ویروس در نظر گرفته شده است، گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، براساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، در بحث پیشگیری و آموزش حوزه‌های مختلفی که در ارتباط با شهرداری تهران هستند پیش زمینه هایی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیروز نیز که خبر ابتلا و درگذشت هموطنان ما در قم منتشر شد، با دستور شهردار تهران مقرر گردید تدابیر بیشتری در نظر گرفته شود که همه آنها ذیل سیاست های وزارت بهداشت است.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: طبق صحبت هایی که با معاون وزیر بهداشت، حریرچی داشتم، توصیه هایی را در بحث اماکن و وسائل نقلیه عمومی و مراکزی که محل ازدحام جمعیت است از جمله مترو، اتوبوس، بی.آر.تی و همچنین اماکن دربسته داشتند تا آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی صورت گیرد و تدابیر بهداشتی در این اماکن لحاظ گردد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به جلسه اضطراری صبح امروز شهردار تهران با معاونین خود در زمینه کروناویروس گفت: شهردار تهران دستور ویژه دادند و جلسه‌ای با حضور مدیرعامل اتوبوسرانی، متروی تهران و مدیرکل سلامت شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی امروز برگزار شود.

چوبینه در پاسخ به این سوال که آیا امکانات شهرداری تهران در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد، گفت: ذیل سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و شهردار تهران دستور دادند هر نوع همراهی و کمکی که از شهرداری تهران امکان‌پذیر است در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد. درخواست ویژه وزارت بهداشت مبنی بر گسترش آگاهی‌رسانی و آموزش به شهروندان به صورت گسترده در اماکن عمومی و سطح شهر است و تمام اماکن شهرداری نیز در راستای این سیاست‌ها آمادگی لازم را دارند.

وی گفت: این دستورالعمل از صبح اجرایی شده است و آگاهی‌رسانی و آموزش‌های شهروندی در زمینه کرونا ویروس طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم تاکید کرد: این امر بهداشتی درمانی از کشور عبور خواهد کرد و نباید نگرانی زیادی برای مردم ایجاد شود چرا که یک نفر هم برای ما ارزش دارد و باید حساس باشیم، اما بزرگنمایی و ایجاد رعب و وحشت درست نیست. آرامش مهمترین وضعیتی است که می تواند باعث کنترل و پیشگیری از این بیماری شود و باید افراد درمعرض خطر بیشتر احتیاط کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری کروناویروس وزارت بهداشت شهردار تهران شهرداری تهران وزارت بهداشت حناچی شهرداری تهران شهردار تهران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟