Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – سمیه اصغری: این روزها در هر کوچه و خیابان گرمسار و آرادان یا سخن از انتخابات است یا اثری از تبلیغات نامزدها که با اتمام زمان تبلیغات قانونی و عمومی تنور انتخابات همچنان حسابی در این منطقه گرم است هرچند مهلت قانون تبلیغات تمام شده اما بازار گمانه زنی‌ها برای نتیجه انتخابات مشتریان خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهایی که هر کدام درباره چیزی تبلیغ کرده‌اند امروز را تنها نظاره‌گر خواهند بود تا ببینند نتیجه یک هفته تبلیغاتشان چه می‌شود. رقابت اما در گرمسار و آرادان بین نامزدها داغ است چرا که نماینده فعلی این شهرستان رد صلاحیت شده و قطعاً نماینده بعدی این حوزه انتخابیه فردی جدیدی است در نتیجه اصلاً نمی‌توان سرنوشت انتخابات را از پیش حدس زد و این امر به حساس شدن و البته جذاب شدن رقابت‌های انتخاباتی می‌افزاید.

ساماندهی ۸۸ شعبه اخذ رأی

فرماندار گرمسار در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر اینکه تشویق عموم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه گرمسار، آرادان و ایوانکی قرار دارد، اظهار داشت: ۸۸ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ساماندهی می‌شود.

وحید رجایی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات در اولویت نخست ستاد اجرایی انتخابات قرار دارد، افزود: دو هزار نفر نیرو در حوزه اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرمسار ساماندهی شده است.

ثبت نام ۲۰ نفر

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه درمجموع ۲۰ نفر برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان و ایوانکی ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: با بررسی‌های شورای نگهبان ۱۲ کاندیدا مورد تأیید قرارگرفته و در این دوره از انتخابات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رجایی بابیان اینکه فهرست اسامی کاندیداها برای عموم مردم این منطقه اطلاع‌رسانی شده است، اضافه کرد: مقدمات لازم در بحث پشتیبانی و تدارکات برگزاری انتخابات انجام‌شده و شرایط برای حضور آحاد مردم این شهرستان در انتخابات فراهم است.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و تبیین منویات رهبری در راستای انتخاب فرد اصلح گفت: مردم، فردا جمعه با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش محوری در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی در نظام را بر عهده‌دارند و سرنوشت کشور را با انتخاب فرد اصلح رقم خواهند زد.

ولایت مداری اولویت اول برای انتخاب فرد اصلح

فاطمه گیلوری یک شهروند گرمساری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مهم‌ترین معیارهای خود برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ولایت مداری، عدالت، شجاعت، ایمان، شفافیت مالی از مهم‌ترین معیارهای من برای انتخاب فرد اصلح است.

وی با تأکید بر اینکه تحقیق در مورد هر کاندیدا برای انتخاب فرد اصلح ضروری است، افزود: رونق بخشی به اقتصاد کشور و جامعه، ایجاد بستر مناسب برای توسعه اشتغال و کاهش نرخ تورم ازجمله مطالبات مهمی است که از مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس یازدهم به‌ویژه نماینده آینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان دارم.

ضرورت ورود افراد انقلابی به مجلس

این شهروند گرمساری بابیان اینکه اصلاح قوانین اضافی و غلط که مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود را از دیگر چالش‌های جدی و مطالبات عمومی مردم دانست و گفت: پیگیری حق مردم برای دریافت بسته معیشتی و تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نیز از دیگر شاخص‌های مهم افراد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

گیلوری بابیان اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید مردم‌دار باشد و درد مردم را با تک‌تک جوارح خود احساس کند، یادآور شد: پیروی دائم از فرمان ولایت از مهم‌ترین شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: این انتخابات حتی از انتخابات ریاست جمهوری دو سال آینده هم مهم‌تر است چراکه ورود افراد انقلابی به مجلس در اصلاح عملکرد دولت و خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم نقش مؤثری ایفا می‌کند.

هر رأی به‌مثابه یک موشک عمل می‌کند

این بانوی جوان گرمساری با تأکید بر اینکه مردم باید با علم و آگاهی و تحقیق درباره هر کاندیدا رأی دهند، گفت: با انتخاب افراد ناشایست زمینه نابودی جامعه و نظام را در آینده فراهم می‌کنیم و باید در این عرصه با هوشیاری بیشتری عمل کنیم.

گیلوری بیان کرد: هر رأی ما به‌مثابه یک موشک است لذا باید مراقب باشیم که در عرصه انتخابات، گُل به خودی نزنیم چراکه با انتخاب غلط این موشک، کشور و جامعه خود را هدف می‌گیرد و با انتخاب درست جهان استکبار و دشمنان ایران اسلامی مورد هدف خواهند بود.

معیارهای فرد اصلح از زبان امام‌جمعه گرمسار

امام‌جمعه گرمسار در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم در این راستا حضور حداکثری عموم مردم از اقشار مختلف جامعه است.

حجت الاسلام سید علی رضا آرامی با تأکید بر اینکه مشارکت بالا یعنی تأیید و تقویت این نظام و ناراحتی جهان استکبار یادآور شد: کاندیداها در این عرصه باید هم گام با شور انتخاباتی و تبلیغات نسبت به تشویق عموم مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات نیز کوشا باشند.

وی بابیان اینکه قدرت و اقتدار ایران وابسته به حضور حداکثری مردم در انتخابات است، ابراز داشت: برگزاری انتخابات سالم به‌دور از دعوا، تهمت، تخریب و توهین از دیگر اولویت‌های مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود.

تخریب و بی‌حرمتی به سایر کاندیداها شایسته افراد اصلح نیست

امام‌جمعه گرمسار خطاب به مردم اعلام کرد: اگر کاندیدایی در حال تخریب و توهین است باید از او فرار کنید چون او باتقوا و باخدا نیست و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب فرد اصلح تقوا و ایمان کاندیدا است.

آرامی اضافه کرد: تخریب و بی‌حرمتی به سایر کاندیداها شایسته افراد اصلح نیست و کسی که مؤمن و اهل نماز نباشد و حق خدا را ادا نکند قطعاً در ادای حق مردم را نیز کوشا نخواهد بود.

وی در ادامه، توانمندی، شجاعت، ظلم‌ستیزی و ولایت مداری را از دیگر ملاک‌های مهم فرد اصلح دانست و گفت: دشمنان انبیا، صاحبان ثروت و قدرت هستند و در این انتخابات باید به کسانی رأی بدهیم که درد فقرا را حس کنند.

امام‌جمعه گرمسار بیان کرد: شفافیت مالی کاندیداها از دیگر معیارهای مهمی است که در انتخاب فرد اصلح باید در نظر گرفته شود و مردم بدانند که کاندیدا قبل از نمایندگی چه املاکی و ثروتی داشته است و بعد از نمایندگی چه دارد؟

حضور حداکثری مردم مشتی کوبنده بر دهان دشمنان انقلاب

حسین پازوکی شاعر پیشکسوت و چهره برجسته هنری گرمساری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه معیارهای مردم برای انتخاب فرد اصلح باید مطابق با معیارهای تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری باشد، اظهار داشت: شجاعت، دفاع از آرمان‌های انقلاب، دنباله‌رو راه شهیدان از مهم‌ترین شاخص‌های یک فرد اصلح در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کنند با ترور سردار سلیمانی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان این نظام می‌توانند زمینه نابودی انقلاب اسلامی را فراهم کنند، افزود: حضور حداکثری در انتخابات مشتی کوبنده در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

مشکلات داخلی کشور مانع از مشارکت مردم در انتخابات نمی‌شود

این شاعر و چهره برجسته هنری بابیان اینکه تورم، اختلافات داخلی، مشکلات اقتصادی به دست مقام معظم رهبری و انقلاب ایجاد نشده است که امروز به این دلیل از مشارکت در انتخابات پرهیز کنیم، تصریح کرد: حضور در انتخابات برای دفاع از وطن ضروری است و باوجود همه مشکلات داخلی باید در انتخابات شرکت و با انتخاب فرد اصلح نسبت به رفع این مشکلات تلاش کنیم.

پازوکی با تأکید بر اینکه مردم باید از انتخاب کورکورانه پرهیز کنیم، یادآور شد: در گرمسار ۱۲ نفر کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و باید از بین این افراد با تحقیقات جامع یک نفر را که شایسته و صلاحیت نمایندگی را دارد انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: رقابت سالم در انتخابات وجود ندارد و متأسفانه کاندیداها و عده‌ای از هواداران آن‌ها با تخریب و توهین درصدد دریافت رأی مردم هستند.

برخی شیوه‌های تبلیغاتی زیبنده جامعه و نظام اسلامی نیست

شاعر پیشکسوت با اشاره به گرانی و کمبود کاغذ بیان کرد: در سطح شهر شاهد وفور پوسترها و کاغذهای تبلیغاتی کاندیداها هستیم و متأسفانه هزینه‌های گزافی بابت این پوسترها پرداخته می‌شود درحالی‌که معیار مردم برای انتخاب فرد اصلح کاغذ تبلیغاتی و عکس کاندیدا نیست.

پازوکی گفت: مردم از بصیرت و هوشیاری کافی برخوردار هستند و قطعاً برای انتخاب فرد اصلح شاخص‌هایی ازجمله سواد، سابقه فعالیت‌های علمی، آموزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، اصالت خانواده، منش و اخلاق و غیره یک کاندیدا را بررسی می‌کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه برخی شیوه‌های تبلیغاتی به‌هیچ‌وجه شایسته و زیبنده این جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، یادآور شد: رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود و همگی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

تبلیغات سو و تخریب کاندیداها مانع از مشارکت مردم در انتخابات می‌شود

این چهره هنری با اشاره به اینکه تبلیغات سو و تخریب کاندیداها به‌شدت مردم گرمسار را به چالش کشیده است، خاطرنشان کرد: این عملکرد مانع از حضور پرشور مردم در انتخابات می‌شود و کاندیداها باید رعایت قانون را در اولویت نخست خود قرار دهند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.

پازوکی با تأکید بر اینکه عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات به انقلاب لطمه وارد می‌کند، یادآور شد: کوچک‌ترین لطمه‌ای به انقلاب وارد شود یک ملت به نابودی کشانده می‌شود و باید برای حضور مردم در انتخابات آن‌ها را تشویق و اعتماد مردم را جلب کنند.

وی با قرائت چند بیت شعر از آثار خود درباره انتخابات گفت: دشمن ببین رأی مرا یک انقلاب است / بهر تمام دشمنان من جواب است؛ امروز حال دشمنان من خراب است / این از برای دشمنان یک مشت ناب است؛ من انتخابی کرده‌ام دشمن بداند / یک‌عمر در خواب‌وخیال خود بماند؛ ایرانیم قرآن سلاح اول من / این اتحاد دشمن به‌جای خود نشاند؛ دشمن اگر می‌دید اکنون اتحادم / در پای صندوق‌های رأی و انقلابم؛ یک‌بار دیگر تیر او بر سنگ می‌خورد / با اتحادم پاسخ صدها جوابم؛ با انتخابات راه را هموار کردم / من دشمن پرکینه‌ام را خوار کردم؛ با رأی دادن پای صندوق صیانت / من این جهان خفته را بیدار کردم.

مردم به وعده‌های پوچ و شعارهای تبلیغاتی رأی نمی‌دهند

نگین باقری یک شهروند رأی اولی گرمساری نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تأکید بر اینکه حضور در انتخابات برای پیروی از فرمان ولی‌فقیه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: برای انتخاب شخص اصلح باید شاخصه‌ها و ویژگی‌های هر کاندیدا را با معیارهای تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری مطابقت دهیم.

وی با اشاره به اینکه بنده به‌عنوان یک رأی اولی با حضور و مشارکت در انتخابات سهم کوچکی در تعیین سرنوشت شهر و کشور خودخواهم داشت، تصریح کرد: رقابت‌های انتخاباتی پرشوری در گرمسار وجود دارد و این امر قطعاً برای دشمنانی که با تفرقه‌افکنی درصدد عدم حضور مردم در انتخابات هستند، پاسخی کوبنده است.

این شهروند گرمساری همچنین ابراز داشت: کاندیداها باید از تخریب و توهین سایر کاندیداها بپرهیزند و برنامه‌های خود را در آینده برای خدمت به مردم در منصب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

باقری با تأکید بر اینکه مردم خدمت صادقانه می‌خواهند، تصریح کرد: مردم به وعده‌های پوچ و شعارهای تبلیغاتی رأی نمی‌دهند و قطعاً مهم‌ترین ملاک ما برای انتخاب عملکرد مثبت، برنامه‌ریزی دقیق و در رأس آن ولایت مداری و پیروی از آرمان‌های انقلابی است

در نهایت باید دید مردم گرمسار و آرادان روز جمعه پای صندوق‌های رأی چه سرنوشتی را برای شهرستان خود رقم خواهند زد. شهرستانی که چهره جدیدی را در حوزه نمایندگی مجلس پس از چند سال به خود خواهد دید.

کد خبر 4857003

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 گرمسار انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاب اصلح انقلاب اسلامی ایران سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس مقام معظم رهبری وحید رجایی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان مجلس شورای اسلامی بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفتگو با خبرنگار مهر برای انتخاب فرد اصلح مجلس شورای اسلامی مردم در انتخابات امام جمعه گرمسار گرمسار و آرادان حوزه انتخابیه تخریب و توهین حضور و مشارکت حضور حداکثری ولایت مداری مهم ترین عموم مردم برای حضور یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند