Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشان ضمن اشاره به رقابت ۲۴ نامزد در روز دوم اسفند گفت: پنچ نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل انصراف دادند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به انصراف پنج نفر از نامزدان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با انصراف پنج نفر از نامزدان این دوره انتخابات مجلس تعداد نامزدان به 24 نفر رسید و مردم فردا دوم اسفند می‌توانند به 24 نامزد باقیمانده بنا به صلاحدید و تشخیص خود رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانی‌ها می‌گویند چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ + فیلمعبور از مشکلات نیازمند حضور آگاهانه در انتخابات استاعلام آمادگی مردم ولایتمدار اردبیل برای حضور در انتخابات 2 اسفند ماه + فیلم

فرماندار کاشان با بیان اینکه هر رای ملت ایران نقش مهمی در آینده سیاسی این کشور دارد، ابراز داشت: حضور پرشور مردم و انتخاب نامزد اصلح می‌تواند در سیاست‌گذاری‌های کشور در چهار سال آینده نقش بسزایی داشته باشد و بر همین اساس انتخاب نامزد اصلح می‌تواند در تشکیل مجلس قوی موثر باشد.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تشکیل مجلس قوی با رای مردم گفت: مردم با بصیرت کاشان از اهمیت حضور پرشور در انتخابات آگاهی کامل دارند و این مهم را با خلق حماسه‌ای کم نظیر در روز دوم اسفندماه به نمایش می‌گذارند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند