Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، ۳۱۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای ۳۴۶ هزار و ۸۴۱ نفر واجد شرایط در نظر گرفته شده است.

او افزود: با همکاری اعضای هیات نظارت و اجرایی تمامی برنامه ریزی‌ها صورت گرفته، همچنین به اعضای مستقر در شعب جهت اخذ رای مردم آموزش‌های لازم داده شده و تقسیم نیرو‌های حاضر در هر شعبه نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن عباس اظهار داشت: ۳۵۰ هزار تعرفه یعنی ۱۲% بیشتر از آمار واجدین شرایط به شهرستان دزفول اختصاص یافته که همگی به صورت کاملا مناسب بین شعب تقسیم شده اند تا هیچ کمبود تعرفه‌ای در شعب احساس نشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مردم این اطمینان داده می‌شود که تا به این لحظه با تمهیداتی که شورای تامین اندیشیده است هیچ مشکلی در روند امور انتخاباتی ایجاد نشده و از این پس هم در فرآیند اجرای آن نیز خللی ایجاد نخواهد شد و انتخابات در صحت و سلامت کامل اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان داشت: از مردم تقاضا داریم که رای دادن خود را به زمان‌های پایانی موکول نکنند و در ساعات اولیه مهلت قانونی ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول ادامه داد: مدارس و ادارات شهرستان دزفول در روز شنبه دایر خواهند بود، اما باتوجه به اینکه برخی از مدارس جز شعب اخذ رای هستند اگر باتوجه به شرایط ملزم به تعطیلی بودند، از طریق کمیته اطلاع رسانی به مردم اطلاع خواهیم داد.

امید بن عباس در خصوص صندوق‌های سیار اخذ رای گفت: صندوق‌های سیار نقاط استقرار تعیین شده و خاصی دارند و شئوناتی که برای آنان در نظر گرفته شده همانند شعب ثابت است.

او بیان داشت: از کلیه‌ مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دزفول، و به ویژه جوانان رای اولی دعوت می‌کنیم تا در حماسه‌ای که سرنوشت خود را در آن تعیین می‌کنند شرکت نمایند و با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ حماسی کشور خود ثبت نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس یازدهم شهرستان دزفول اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر

فرماندار رامهرمز از در نظر گرفتن ۱۱۱ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله خیران‌پور اظهار داشت: براساس قانون انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات استان و کشور، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه اجرا، سلامت انتخابات، پشتیبانی و امنیت انتخابات در حوزه انتخابی رامهرمز و رامشیر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در دوره قبلی 111 شعبه محل اخذ رای وجود داشت، این تعداد شعب همچنان برای دور دوم انتخابات که روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، پابرجا خواهد بود. بنابراین 111 شعبه اخذ رای برای شهروندان، فعال خواهد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: با توجه به کشیده شدن انتخابات این حوزه به دور دوم، دو نفر برای تعیین یک نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان، بر اساس زمانبندی ستاد انتخابات کشور، 21 اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد.

خیران‌پور ضمن تشکر از شهروندان برای حضور پرشور در دور اول انتخابات، عنوان کرد: 11 اسفندماه، مردم رامهرمز و رامشیر با حضور حداکثری خود در سطح استان و کشور، حماسه خلق کردند و با حضور و مشارکت قابل قبول 70 درصدی، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که مانند دوره قبل با حضور حداکثری خود، در تعیین سرنوشت شهرستان خود نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم