Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:16:03 GMT

نکاتی مهم برای خرید بهترین ماهی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۴۸۵

نکاتی مهم برای خرید بهترین ماهی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نکته‌ای که در مورد ماهی‌ها همیشه مد نظر بوده است نکاتی برای خرید آن‌ها است و اینکه چگونه می‌توانیم بهترین و تازه‌ترین ماهی را انتخاب کنیم:

۱ برای اولین نکته همیشه به چشمان ماهی دقت کنید. یک ماهی تازه دارای چشمانی براق و برجسته است. از خریدن ماهی‌هایی که چشمانی تار دارند اجتناب کنید این ماهی‌ها به تازگی صید نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**پس از چشم‌ها به بدن ماهی نگاه کنید اگر بدن ماهی براق و درخشنده بود معلوم می‌شود که به تازگی صید شده است. به پولک‌های آن ست بزنید، اگر پولک‌ها به بدن جسبیده و لغزنده بودند ماهی تازه صید شده است.

۲ ماهی‌هایی که به تازگی صید شده اند بوی خاصی نمی‌دهند و تنها یک بوی معمولی و ساده دارند. اگر ماهی بوی نامطبوع یا تندی داشت از خرید آن اجتناب کنید.

۳ آب شش‌ها یکی دیگر از محل‌هایی است که باید در هنگم خرید به آن دقت کنید. ماهی‌هایی که به تازگی صید شده اند دارای آب شش‌های قرمز هستند. اگر ماهی برای مدت طولانی بیرون آب باشد اب شش‌هایی خاکستری رنگ دارد.

۴ در هنگام خرید به دم ماهی را در دست بگیرید تا کاملا ماهی استوار باشد همچنین گوشت بسیاری از ماهی‌های تازه سفت است و حالت لاستیکی دارد. البته ماهی شیر از این مقوله جداست چرا که در گوشت آن در حالت تازه نرم است.

۵ اگر گوشت ماهی مقداری آب دار بود دقت کنید که این آب شفاف و به مانند آب دریا و یا آب آشامیدن باشد. اگر گوشت آبی شیری رنگ داشت نشان از ماندگی و کهنگی ماهی است.

منبع: آلامتو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهی صید ماهی صید شده ماهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهی که روی دو پا راه می‌رود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 یکی از شگفتی‌های طبیعت ماهی است. که روی دو پای عجیب و شاخه مانندش راه می‌رود. این ماهی زره‌دار به سینه‌سرخ دریایی مشهور است. تصاویر این ماهی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماهی که روی دو پا راه می‌رود!
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • فرآیند پردازش و پخت ماهی تازه توسط آشپز‌ ازبک (فیلم)