Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:25:44 GMT

تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه پیروز شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۰۵۵۱

تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه پیروز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی کاپ آسیا برای تیم ملی بسکتبال ایران از امروز پنجشنبه با دیدار برابر سوریه آغاز شد. در پایان این دیدار که به میزبانی ملی پوشان کشورمان و در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد، سوریه با نتیجه ٤٨ به ٩٤متحمل شکست شد.

رقابت های انتخابی کاپ آسیا با حضور ۲۰ تیم در پنج گروه و در قالب سه پنجره پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در گروه E علاوه بر سوریه با تیم های قطر و عربستان نیز دیدار خواهد داشت.

دیدار امروز برابر سوریه از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا برگزار شد. در چارچوب همین پنجره، تیم ملی ایران یکشنبه آینده دومین دیدار خود را برابر قطر برگزار می کند.

دیدارهای انتخابی پنجره دوم و سوم کاپ آسیا سال آینده برگزار می شود.

کد خبر 4857966 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال کاپ آسیا سوریه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران الاهلی عربستان کاپ آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است