Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هنوز این بحران تمام نشده، بحران بعدی آغاز می‌شود. اما تیم دارد زیر نظر کیکه ستین خوب جا می‌افتد و جایگاه خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان دارد. بارسلونا در نیمی از فصل در صدر جدول بود و حالا تنها یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد. از بارسلونا به دلیل نحوه برکناری ارنستو والورده بسیار انتقاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای اخراج او مدتی طول کشید و در این حین خبرهای پنهان زیادی به رسانه‌ها رسید. بارسلونا سرانجام در نیمه‌شب والورده را برکنار کرد. تیم والورده در هنگام رفتن او 11 هفته پیاپی بود که در صدر جدول قرار داشت.

سپس اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا بازیکنان تیم را متهم کرد که زیر نظر والورده به اندازه کافی تلاش نمی‌کرده‌اند. لیونل مسی، هم‌تیمی سابق او در اینستاگرام به آبیدال حمله کرد و تاکید کرد که هیأت مدیره تقصیرات خودش را به گردن نمی‌گیرد. مسی نوشت: «باید اسامی افرادی که کم‌کاری کرده‌اند را بدهی، وگرنه داری وجهه همه را تخریب می‌کنی و به شایعاتی دامن می‌زنی که دارند پخش می‌شوند و واقعیت هم ندارند.» آبیدال البته در شغلش ماند و مقامات باشگاه درخواست کردند که همه با هم متحد باشند اما او شاید مدت زیادی در سمت مدیریت ورزشی باشگاه نماند.

حالا باشگاه متهم شده که یک شرکت روابط عمومی را استخدام کرده تا با حساب‌های کاربری تقلبی، درباره جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه مطالب مثبتی منتشر کنند و به امثال مسی و جرارد پیکه حمله کنند.  این ماجرای عجیب دیگری در فصل بحران‌زده بارسلونا است اما خبر خوب این است که با وجود این مسائل حیرت‌انگیز، آنها در میدان دارند خوب کار می‌کنند.

کیکه ستین، مربی تیم شروع خوبی در ژانویه نداشت و تیمش به ‌سختی توانست ایبیسا را در جام حذفی شکست دهد و چند روز بعد با باخت مقابل والنسیا از این رقابت‌ها کنار رفت. ستین مقابل والنسیا از ترکیبی آزمایشی استفاده کرد که جواب نداد. او گفت که تیمش بیش از حد پاس‌های بی‌هدف داده است.  اما بارسا حالا یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد و هفته بعد قرار است ال‌کلاسیکو را برگزار کند، دیداری که می‌تواند سرنوشت فصل را رقم بزند. بارسلونا در این میان دیداری نه‌چندان دشوار با ناپولی در لیگ قهرمانان دارد. روش ستین که مبتنی بر فلسفه یوهان کرویف است هم در هفته‌های اخیر در بارسلونا جواب داده است. بارسا بار دیگر دارد فوتبال جذاب و زیبایی را به نمایش می‌گذارد و نتیجه هم می‌گیرد. به این ترتیب، با وجود مسائل عجیب و تصمیمات بد در سطح هیأت مدیره، به نظر می‌رسد که بارسلونا  می‌تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان مدعی جدی باشد.

منبع: یاهو اسپورتس

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند

امین میرزازاده ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در حاشیه جام تختی در مورد حضورش در المپیک پاریس گفت: تمام تلاش خود را در المپیک برای کسب مدال خوشرنگ به کار می‌گیرم. امیدوارم مسئولان به آرامش تیم کمک کنند ضمن اینکه رنگرز و کادرش با دانش هستند.

دریافت 22 MB

                 

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • بحران در کاتالان
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود