Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون زندی، ستاره سابق استقلال و تیم ملی معتقد است مصدومیت بازیکنان، بزرگترین دشمن آبی های پایتخت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریدون زندی مثل همیشه پیگیر بازی‌های استقلال است. او معمولاً نمی‌تواند بازی‌های این تیم را به صورت زنده تماشا کند ولی هایلایت بازی‌های تیم محبوبش را می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی طرفدار دوآتیشه آبی ها است و همیشه در مصاحبه‌هایش حرف‌های مثبتی درباره این تیم می‌زند. او آرزو دارد امسال آبی‌ها بعد از چند سال به قهرمانی در لیگ برتر برسند. زندی خیلی به استقلال امیدوار است ولی مثل همه هواداران یک نگرانی عمده دارد؛ نیمکت خالی تیم فرهاد مجیدی…

فریدون، استقلال در آسیا شروع خوبی نداشته و از دو بازی یک امتیاز گرفته و امید آبی‌ها برای صعود کمرنگ شده است.

نه این‌طور نیست. فوتبال ۹۰ دقیقه است. باید تا لحظه آخر برای امتیاز گرفتن جنگید. استقلال خوب شروع نکرده، این را همه می‌دانیم ولی اتفاقی نیفتاده است. فراموش نکنید استقلال در بازی‌های برگشت میزبان است و اگر ان‌شا‌ءا… در آزادی بتواند بازی‌هایش را ببرد، شانس زیادی برای صعود خواهد داشت. در بازی الشرطه و الاهلی هم حق تیم، برد بود. به نظرم تیم عربستانی جلوی استقلال حرفی برای گفتن نداشت و روی اتفاق به گل رسید، اما کار از کار نگذشته و تیم زمان دارد تا جبران کند.

چه چیزی در استقلال تو را نگران می‌کند؟

نمی‌دانم چرا نیمکت استقلال این‌قدر خالی است؟ البته یکی از دلایلش مصدومیت بازیکنان تیم است. اصلاً به نظر من مصدومیت، دشمن اصلی تیم است. تا جایی که می‌دانم چند بازیکن کلیدی آسیب دیده‌اند و در حال حاضر نمی‌توانند بازی کنند. جای خالی آن‌ها در ترکیب حس می‌شود. از خط دفاع بگیرید تا خط هافبک و حمله. استقلال در بازی الاهلی نه قائدی را داشت و نه دیاباته را. این زوج خط حمله عالی هستند و به نظرم در حال حاضر بهترین زوج خط حمله فوتبال ایران به شمار می‌روند. ارسلان مطهری هم انصافاً بازیکن خوبی است. او باید زودتر به استقلال می‌آمد. یادم هست در تابستان هم بحث حضور ارسلان در استقلال بود. من که بازی‌اش را دوست دارم و به نظرم مهاجم خوبی است. در کل بازیکنان برگردند، دست فرهاد مجیدی هم بازتر می‌شود و اینقدر به یک عده بازیکن فشار نمی‌آید.

فرهاد مجیدی شروع خوبی داشته. آیا او می‌تواند در استقلال موفق باشد؟

موفقیت یک مربی بستگی به چیز‌های زیادی دارد. اینکه شما بازیکنان خود را در اختیار داشته باشی، خیلی مهم است. باید به مجیدی زمان داد. این مربی نیاز به حمایت هم دارد. وقتی باشگاه او را آورده، باید پشتش بایستد. به نظر من فرهاد تیم خوبی در اختیار دارد و می‌تواند موفق باشد. استقلال می‌تواند بهترین تیم ایران شود. من بازی‌های تیم را می‌بینم و واقعاً بچه‌ها هماهنگ هستند. فقط اگر اشتباهات‌شان را کم کنند، همه چیز عالی می‌شود. البته این اشتباهات از عمد نیست و در فوتبال پیش می‌آید. بچه‌ها باید در زمین بیشتر تمرکز داشته باشند و خیلی به مسائل جانبی و حاشیه‌ای توجه نکنند.

به نظرت استقلال با این مصدومیت‌ها و همین‌طور کمبود بازیکن می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟

کار این تیم خیلی سخت است. در صدر جدول هم رقابت خیلی فشرده شده ولی هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست. پرسپولیس هم سال گذشته با وجود کمبود بازیکن حتی به فینال آسیا رفت. پس هر چیزی ممکن است. استقلال نباید هیچ‌وقت ناامید شود. بازیکنان باید تا روز آخر تلاش خود را کنند. قطعاً هم همین‌طور خواهد بود. باید ببینیم در هفته‌های آخر لیگ چه اتفاقی رخ می‌دهد فقط امیدوارم خستگی به تیم ضربه نزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی ستاره سابق استقلال فرهاد مجیدی فریدون زندی مصدومان استقلال آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت