Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو درباره آبگرفتگی ورودی ایستگاه میدان صنعت توضیحاتی ارایه کرد.

محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار تصاویر و اخباری از آبگرفتگی ایستگاه مترو میدان صنعت در خط 7 مترو گفت: در پی بارش شدید باران و سرریز شدن جوی‌های آب سطح خیابان، آب داخل به ایستگاه میدان صنعت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آب در همان ورودی ایستگاه با کمک مامورین ایستگاه و آتش نشانان مهار شد، گفت: این آبگرفتگی که در ورودی ابتدایی ایستگاه رخ داد مانعی برای سرویس دهی در خطوط مترو نبود و بلافاصله نیز رفع شد.

همچنین سید جلال ملکی _سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این باره اظهار کرد: در پی اعلام ورود آب به ایستگاه مترو میدان صنعت، ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲۵ به این محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این آبگرفتگی در قسمت گیشه بلیط مترو رخ داده بود گفت: محل آبگرفتگی یک طبقه بالاتر از خطوط مترو بود و اندازه آب نیز بسیار کم و حدود ۵ سانتی متر بود. با این حال نیرو های سازمان برای رفع این آبگرفتگی اقدامات لازم را انجام دادند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zvy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو آبگرفتگی میدان صنعت میدان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد