Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شایسته‌ی کرمان از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و گروه کاری وی به واسطه‌ی همکاری و همراهیشان در اجرای این طرح استعدادیابی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه این دو روز فوق العاده بود، افزود: در روز نخست کارگاه ارزیابی استعدادیابان را داشتیم با حضور حدود ۱۱ نفر که مطالب بسیار خوبی بین ما رد و بدل شد.

 

محمدی تصریح کرد: کمیته جهانی فدراسیون فوتبال بر اساس رویکرد استراتژیک خود، توسعه فوتبال و تربیت مربیان متخصص این رده‌ی سنی، در واقع این دومین گامش بعد از مشهد است که در کرمان انجام شد.

او بیان داشت: سپس کارگاه دانش افزایی با حضور مربیان کرمانی و کسانی که در این رده کار می‌کنند را داشتیم.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز هم استعدادیابی رده‌های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ را با حضور مربیان تیم‌های ملی پایه و استعدادیابان متخصص این کار که سال گذشته نیز زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند را داشتیم.

 

محمدی با تأکید بر اینکه استعداد‌های فوق العاده‌ای در استان کرمان مشاهده شد، افزود: این استعداد‌ها نیاز به توجه، مراقبت و حمایت دارد که با توجه به برنامه ریزی‌های قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان حتماً این اتفاق خواهد افتاد.

او تصریح کرد: این مرحله نخست کار بود که انجام شد و در مرحله‌ی بعد افراد منتخب وارد کمپ تیم‌های ملی می‌شوند و خودشان را با بازیکنان سایر استان‌های کشور در معرض رقابت می‌گذارند.

محمدی بیان داشت: در حقیقت تیم ملی ما از همین هسته‌های کوچکتر استان‌ها شکل می‌گیرد که امیدوارم این ادامه پیدا کند.

او افزود: استان کرمان با حضور دو تیم در لیگ یک، یک تیم در لیگ برتر و عملکرد خوب در فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان، می‌تواند یک قطب برتر فوتبال در کشور باشد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال اخبار دانش آموزی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها