Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای انتخابات باشکوه فردا اندیشده شده است.

فتح‌الله حقیقی شامگاه امروز (۱ اسفندماه) در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان زنجان  در رابطه با بسته بودن راه‌های ارتباطی روستای خضرچوپان و امدادرسانی به مصدوم قطع شدگی دست در این روستا،‌ اظهار کرد: باید واقعیت‌ها منعکس شود، زیرا اگر کسی غیر واقعی عمل کند، در گناه ایجاد شده شریک خواهد بود و کسی که به دروغ گفتن و نوشتن عادت کند، این اشتباهات در درون او نفوذ کرده و به صورت ناخودآگاه به کارهای خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ساعت ۱۱ شب گزارش بسته بودن راه روستای خضرچوپان و عدم توانایی در امدادرسانی به مصدوم قطع شدگی دست به من داده شد، افزود: همه امکاناتی که به امدادرسانی به مصدوم ذکر شده کمک می‌کرد، از ارگان‌های مختلف مانند هلال‌احمر، راهداری و منطقه و استان به محل اعزام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۵ هلی‌کوپتر صبح برای امدادرسانی به مصدوم قطع‌شدگی خضرچوپان به پرواز درآمد، تصریح کرد: دو پرواز از میانه و ۳ پرواز نیز از زنجان برای امدادرسانی صورت گرفت که به دلیل مشکلات جوی (مه غلیظ) موفقیت‌آمیز نبود. برای رفع مشکل هر لحظه پیگیری‌های لازم صورت می‌گرفت.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه راهداری استان نیز برای رفع مشکل ساعات زیادی را برای باز کردن راه روستای فوق تلاش کرده‌اند، ادامه داد:‌ در نهایت یک هلیکوپتر در مقر نزدیک به این روستا فرود آمده و پس از آن، امدادرسانان هلال‌احمر پیاده به محل حادثه رخ داده رفته و مصدوم را پیاده تا هلی‌کوپتر منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها در خصوص امدادرسانی به مصدوم خضرچوپان تلاش کرده‌اند، افزود: برخی از افراد، مطالبی در رابطه با عدم امدادرسانی مسئولان به مصدوم خضرچوپان به دروغ نگاشته و ذهن مردم را ناراحت و مشوش کرده‌اند. اکنون وظیفه همه ایجاد آرامش در جامعه بوده و نباید در جامعه نفرتپراکنی شود.

حقیقی با اشاره به اینکه همه ما علاقه‌مند به انقلاب اسلامی بوده و سرباز مقام معظم رهبری هستیم، اظهار کرد: باید در عمل این علاقه‌مندی را نشان دهیم و نباید در این‌خصوص تنها شعار دهیم زیرا همه ما فرزند انقلاب هستیم و جان خود را فدای آن می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه فردا انتخابات باشکوهی را برگزار خواهیم کرد و همه تمهیدات لازم برای یک انتخابات باشکوه اندیشه شده، تصریح کرد: طبق آمارها و برآوردهای موجود شاهد مشارکت مردمی خوبی در استان خواهیم بود.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه فردا به هیچ‌وجه نباید در استان قطعی برق داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نباید از جانب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برای سوخت شهری، نفت و غیره مشکلی به‌وجود آید و بالگردها نیز در زنجان باید در آماده‌باش کامل قرار داشته باشند و راه هیچ روستایی نیز نباید بسته باشد. مسدود بودن راه ۱۱ روستا نیز بازگشایی شود و روستاهای صعب‌العبور نیز که نماینده فرماندار آن‌ها در انتخابات خانم است و امکان رفت و امد برای آنان وجود ندارد، آقا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان امدادرساني مصدوم انتخابات مجلس یازدهم امدادرسانی به مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همانند هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌های جمعه در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: موضوعات و پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • تامین ۱۳۷۹ دستگاه برای ثبت الکترونیک آرا در قائمشهر
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات