Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:31:21 GMT

قصاب متخلف در آستارا به ۹ ماه حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۸۳۰

قصاب متخلف در آستارا به ۹ ماه حبس محکوم شد

حبیب بنی رستم روز پنجشنبه اظهار کرد:  قصابی متخلف در روستای غلام محله آستارا به کشتار غیرمجاز دام اقدام می کرد و امروز توسط ماموران شبکه دامپزشکی شناسایی و لاشه گاو به وزن ۸۰ کیلوگرم، به علت بیماری حاد عفونی ضبط و معدوم شد.

وی بیان کرد: کشتار دام در آستارا به علت نبود کشتارگاه، غیرمجاز است و دامداران و قصابان باید دام های خود برای ذبح به شهرستان های دارای کشتارگاه صنعتی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی رستم گفت: ۱۷۱ کیلوگرم گوشت گوسفند نیز روز گذشته به علت حمل غیرمجاز و بدون مجوز قانونی، توسط عوامل انتظامی ایست بازرسی قلعه کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا ادامه داد: این محموله با یک دستگاه سواری پژو از اردبیل به مقصد رستوران های آستارا حمل می شد و فرآورده های خام دامی باید در خودروهای یخچال دار حمل شود.

 وی بیان کرد: چهار مامور دامپزشکی هر صبح و عصر از قصابی ها، مرغ فروشی ها و مراکز عرضه ماهی و لبنیات بازدید می کنند و علاوه بر گشت های مستقل، با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره های صنعت، معدن و تجارت، شیلات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشت های مشترک نیز دایر است.

آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان واقع شده است و دامداران این شهرستان ۱۸ هزار و ۵۰۰ راس گاو و گوساله و ۱۶ هزار راس گوسفند و بز را به روش سنتی و نیمه سنتی نگهداری می کنند و ۴۹ واحد قصابی در آن فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات حبس شبکه بهداشت و درمان صنعت معدن و تجارت لبنیات انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان