Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@04:42:06 GMT

بارش شدید برف در محور‌های هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۸۶۵

بارش شدید برف در محور‌های هراز و فیروزکوه

سیاوش محبی فرمانده پلیس در پردیس درباره اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز برقرار و نمک پاشی در سطح محور انجام شده است، اما با توجه به بارش برف، سطح محور‌ها بسیار لغزنده و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود، بنابراین هم وطنان در صورت ضروری نبودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شمال و از شمال به جنوب این محور با تلاش راهداران و عوامل پلیس راه برقرار است، اما سطح محور در محدوده گردنه گدوک و ارتفاعات این محور بسیار لغزنده است.

محبی افزود: بنابراین هم وطنان به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ وارد محور‌های کوهستانی هراز و فیروزکوه نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان و عادی گزارش شده، اما بارش‌ها در این منطقه هم باعث لغزندگی سطح جاده شده است که لزوم احتیاط در رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و... در این مواقع خط قرمز پلیس است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی را برای تردد در محور‌های شرق استان، اولویت اول ورود خودرو‌ها دانست و بیان کرد: هموطنانی که قصد سفر به شهر‌های شمالی کشور را دارند سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت الزام به آغاز سفر با مدیریت زمان سفر، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو و همچنین با پوشاک مناسب، تغذیه کافی و باک پر وارد محور‌ها شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارش برف بارش باران استان تهران پلیس راه محور هراز محور فیروز کوه شرق استان محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران