Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: سه نماینده از سوی شورای نگهبان به استان سمنان با هدف نظارت بر روند انتخابات اعزام شده‌اند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب موجود بین ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان اظهار داشت: تمامی ملزومات و شرایط مورد نیاز برای برگزاری انتخابات و نظارت بر حسن اجرای آن از سوی تمامی عوامل و‌ مجریان انتخابات در استان سمنان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شرایط در استان سمنان برای خلق حماسه‌ای دیگر با حضور پرشور و گسترده مردم این استان در انتخابات مهیا است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و بر هر یک از افراد واجد شرایط برای حضور در این رویداد مهم سیاسی کشور لازم و تکلیف دینی است.

استاندار ایلام : مردم ولایتمدار ایلام فردا 2 اسفندماه رأی به ایران خواهند داداستاندار خراسان شمالی: مدیرانی که در روند انتخابات دخالت کنند «عزل» می‌شوند

اخلاصی نماینده اعزامی از شورای نگهبان به استان سمنان نیز گفت: انتخابات به‌عنوان یک جشن ملی دارای ارزش و اهمیت بسیاری است.

وی با اشاره به لزوم فراهم‌سازی اقدامات و شرایط مورد نیاز برای حضور مردم در انتخابات عنوان مرد: در استان سمنان تحرک، نشاط و شور خوبی در امر انتخابات وجود دارد.

نماینده اعزامی از شورای نگهبان به استان سمنان کمک به مجریان و ناظران انتخابات در استان‌های مختلف کشور را مهم‌ترین هدف حضور ناظران شورای نگهبان دانست.

اخلاصی بیان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در استان سمنان در امر انتخابات تاکنون گزارش نشده است و انشاء‌الله فردا انتخاباتی پرشور و شکوه در سطح کشور و استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی