Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی اسبق تیم فوتبال تاتنهام گفت: از شکست تیم فوتبال تاتنهام مقابل لایپزش ناراحت شدم. تاریخ انتشار: 21:17 - 01 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۴۴۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گلن هادل مربی اسبق تاتنهام در خصوص شکست تیم فوتبال تاتنهام مقابل لایپزیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تاکنون ندیده بودم تاتنهام تا این حد رو به استفاده از شیوه بازی هوایی بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا ناراحت شدم این تیم شکست خورد. 

وی افزود: اگر این تیم هری کین و سون را در اختیار ندارد تا از سرعت این دو بازیکن بهترین استفاده را ببرند، پس باید از روش‌های دیگری برای فوتبال بازی کردن و رسیدن به گل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: وقتی تاتنهام می‌توانست گریلیش را به راحتی جذب کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا گلن هادل تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!