Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@00:26:24 GMT

حمله به نمازگزاران یک مسجد در لندن

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۰۲۷

منابع رسمی در انگلیس از حمله با چاقو به نمازگزاران یکی از مساجد این کشور خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از فارس، پلیس انگلیس گزارش داد که گزارش‌هایی از وقوع این حمله در یکی از مساجد مرکزی شهر لندن دریافت کرده و تحقیقات دراین باره را آغاز کرده است.

پلیس انگلیس گفت که در این تحقیقات، یک فرد مظنون به حمله را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حمله یک فرد هفتاد و چند ساله، زخمی شده است، ولی جراحات وارده بر او کشنده نیست.

شهر فرانکفورت آلمان نیز دیروز شاهد حمله به دو قلیان‌سرا بوده که در این حمله یک فرد راست‌گرای افراطی با سلاح گرم به سوی افراد حاضر در این دو مکان آتش گشود که بر اثر آن ۱۱ تن کشته شدند. همه مقتولان مسلمان بودند.

هنوز هدف و انگیزه ضاربان و قاتلان از انجام این گونه حملات در اروپا مشخص نیست و برخی احتمال می‌دهند، «اسلام هراسی» و نژادپرستی و «دیگرهراسی» باشد.

با این حال، فردی به نام «مرشد»، از نمازگزاران حاضر در مسجد، در مورد این حادثه در توییتر نوشته است: «امروز هنگام نماز عصر، یک تروریست نژادپرست سفیدپوست به داخل مسجد "رگرنت پارک" دوید و به گردن محی‌الدین چاقو زد. واقعاً وحشتناک است. هیچ مسلمانی در محل عبادتش هم امن نیست». 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله مسجد لندن انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این حمله هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

 

دیگر خبرها

  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن