Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بازوند شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۴۰ دقیقه برنامه زنده از سوی معاونت سیما در چهار نقطه از شهر ایلام و دهلران با مشارکت بیش از ۷۵ نفر از عوامل و دست اندرکاران معاونت سیما پخش می شود و همچنین ارتباط های زنده ای با خبرنگاران سایر شهرستان های استان برقرار می شود.

وی افزود: در معاونت صدا هم ۹۰۰ دقیقه برنامه زنده تولید و پخش می شود و نیز در برنامه رادیویی روژ هامدلی (روز همدلی) اطلاعیه های لحظه ای مربوط به انتخابات برای مخاطبان انتشار می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند یادآور شد: ۱۵ تیم خبری هم از سوی معاونت خبر در شعب اخذ رای در ایلام و دهلران و  دیگر شهرستان های استان مستقر می شوند و یک تیم خبری هم با استقرار در استانداری ایلام به عنوان ستاد فرماندهی انتخابات به صورت لحظه ای مخاطبان را در جریان اخبار مرتبط با انتخابات قرار می دهند.

وی اضافه کرد: طراحی ۱۲ باکس خبری از سوی واحد خبر و رادیو شامل ۶ باکس رادیو و ۶ باکس خبری در مورد اهمیت انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای از دیگر فعالیت های صدا و سیمای مرکز ایلام در روز دوم اسفندماه است.

وی تاکید کرد: برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام علاوه بر ارتباط زنده با داخل استان به کرات ارتباط های زنده را با شبکه های ملی از جمله شبکه بین المللی خبر برقرار می کند.

ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه انجام و روند بررسی صلاحیت پرونده این داوطلبان در مراحل مختلف تا ۲۲ بهمن ادامه داشت و با انتشار اسامی نهایی نامزدها در ۲۳ بهمن ماه این فرآیند طولانی به پایان رسید و تبلیغات یک هفته ای نامزدها از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار و دوم اسفندماه نیز همزمان با سراسر کشور انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه انجام می پذیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار می شود و ۴۵۱ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران هم شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها ایلام صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام صدا و سیما انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه