Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط رأی دادن در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از ستاد انتخابات استان، با فرمانداران تعدادی از حوزه‌های انتخابیه به صورت تصویری از محل این ستاد گفت‌وگو کرد.

وی در این گفت‌وگوها، از روند آمادگی شعب اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه و آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان کسب اطلاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورمحمدی با قدردانی از تلاش‌های همه اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان در فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری انتخابات روز جمعه، بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها با مجریان انتخابات تأکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیشتر راه‌های روستایی استان باز است و راهداران تلاش می‌کنند تا راه‌های باقی‌مانده را نیز بازگشایی کنند، گفت: تمام امکانات لازم برای اخذ رأی از همه واجدان شرایط رأی دادن در استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در صحت و سلامت در تمام شعب مستقر در استان برگزار خواهد شد، افزود: مردم استان آماده شرکت در انتخابات مجلس برای انتخاب نمایندگان اصلح و تشکیل مجلس قوی هستند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ستاد انتخابات انتخابات استاندار آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی مجلس انتخابات مجلس خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی شعب امکانات لازم اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با برنامه «پیگیری» گفت: سازمان هواشناسی برای استان‌های غربی و جنوب غربی کشور از امروز تا روز جمعه هشدار سطح نارنجی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب را صادر کرده است.

­این مقام مسئول با بیان اینکه بارش‌ها از امروز در استان‌های غربی و جنوب غربی آغاز شده است، افزود: بارش‌ها فردا در ۴ استان (بخش جنوب شرقی استان خوزستان، بخش شرقی و شمالی استان بوشهر و استان‌های کهگیلویه بویراحمد و چهارمحال و بختیاری) متمرکز می‌شود و روز پربارشی را در این استان‌ها خواهیم داشت و بارش در بقیه استان‌ها معمولی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­معاون سازمان مدیریت بحران گفت: باتوجه به اینکه به احتمال زیاد عشایر به وسایل ارتباط جمعی دسترسی نداشته باشند، افرادی را به مناطق زندگی عشایر فرستادیم تا هشدار‌های لازم را به آنها بدهند.

­ظفری با اشاره به اینکه احتمال رعدوبرق و بارش تگرگ در مناطق مرتفع وجود دارد، افزود: به عشایر و روستاییان هشدار دادیم که مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به محصولات کشاورزی آسیبی وارد نشود.

­این مقام مسئول گفت: اگر بارش‌ها به قدری زیاد باشد که نیاز به مسدود کردن مسیر‌ها و هدایت اجباری رانندگان باشد، از مردم می‌خواهیم تا با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان