Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: منتظر خروش انقلابی و حماسی مردم آبادان در انتخابات هستیم و از کاندیداها نیز می‌خوهیم تا از تخلفات جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید زین العابدین موسوی فرمانداری ویژه آبادان امروز در نشستی که با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: زمان تبلیغات ساعت  ۸ صبح امروزبه پایان رسیده است؛ در همین رابطه برای برخی از کاندیداها و ستادهای آنها به‌واسطه تخلفی که انجام داده اند، در شعبه قضایی مبارزه با جرائم انتخاباتی دادگستری آبادان پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برخی از این افراد برای ارائه پاره ای از توضیحات به هیئت نظارت در مرکز استان احضار شده اند؛ متاسفانه برخی از عزیزان، حقوق شهروندی و حقوق عمومی را زیر پا گذاشتند.

فرماندار آبادان بیان کرد: ضمن احترام به همه افرادی که تایید صلاحیت نشدند، عرض می کنم که شما که از فیلتر شورای نگهبان رد شده اید و اکنون جزء نخبگان این شهر محسوب می شوید باید بیشتر از دیگران رعایت کنید.

وی افزود: فردا روز انتخابات است و قطعا دستگاه‌های نظارتی تمام موارد را رصد خواهند کرد؛ حتما در اطراف شعب اخذ رای تمرکز خواهیم داشت؛ داوطلبین محترم اجازه ندهند برخی از تخلفات انتخاباتی بر سرنوشت آنها تاثیر بگذارد.


موسوی در گوشه ای از سخنانش از تلاش و کوشش شبانه روزی همکارانش در حوزه انتخابیه آبادان خبر داد و گفت: تمام همکاران من ساعت‌ها بیدار مانده‌اند تا بتوانند شرایط و بسترهای مناسبی برای انتخابات فراهم بیاورند؛ ماهم شرایطی فراهم کنید تا انتخابات دوم اسفند به خوبی برای همگان تداعی شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، عنوان کرد:در همین شهر آبادان نمایندگان و کاندیداهایی داریم که توفیق رقابت ندارند اما هیچ استعلام منفی هم نداشتند، و تنها بر مبنای گزارش‌هایی که به متولیان نظارتی رسید، این توفیق را از دست داده اند.

وی با بر شمردن برخی از موارد ماده۶۶ قانون انتخابات، گفت: موارد چون خرید و فروش مستقیم و غیر مستقیم رای، توزیع اقلامی که برای تحویل گیرنده جنبه ی انتفاعی داشته باشد برای افراد، اماکن مذهبی،هیئت ها، رای دادان با شناسنامه غیر، تاکید بر نوشتن اسم یک فرد معین بر روی تعرفه‌ها، کارناوال‌ها، تبلیغات و مواردی از این قبیل قطعا مورد رصد هیئت اجرایی و نظارت و همچنین مراجع قضایی خواهد بود.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان آبادان افزود: خوشحالیم از اینکه برخی از کاندیداهای محترم که در رقابت حضور ندارند،ولی مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق کردند، از دید وسیع آنها قدردانی می کنم.

امیدوارم انتخابات پرشوری داشته باشیم. از همه ی مردم عزیز آبادان می خواهم که حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.چشم دنیا به حضور حماسی مردم در انتخابات  است و همه منتظر خروش انقلابی و حماسی مردم علی الخصوص مردم شهید پرور شهرستان آبادان در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات آبادان شورای نگهبان فرماندار آبادان حماسی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی