Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:00:16 GMT

ظریف: فردا تداوم باور ایرانیان به هم‌سرنوشت بودن است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۴۸۰

ظریف: فردا تداوم باور ایرانیان به هم‌سرنوشت بودن است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف پنجشنبه شب در این یادداشت خود در اینستاگرام نوشت: در تمام این سال‌ها من موظف به دفاع از «تمام ایران» بوده‌ام، حتی دفاع از کسانی که منافع ملی را آنچنان که باید در نمی‌یابند و جهان را آنچنان که هست نمی‌بینند، حتی دفاع از آنها که بارها من و همکارانم را آزرده‌اند و در این آزردن، لختی درنگ نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی از حق هر ایرانی در برابر تحریم دفاع می‌کنم، وقتی برای دفاع از قدرت مشروع ایران، از این سو به آن سوی جهان می‌روم، وقتی برای ناکام گذاشتن کارزار ایران‌ستیزان، از هر دریچه‌ای برای سخن گفتن با جهان بهره می‌جویم؛ هر لحظه ایران را خانه‌ای برای همه می‌بینم نه فقط برای کسانی که تاییدم می‌کنند؛ هر لحظه ایران را همان وطنی می‌بینم که ما را با تمام تفاوت‌هایمان و با تمام فاصله‌هایمان در آغوش گرفته است.

ظریف افزود: بارها با دیگرانی که از دور به ایران نگاه می‌کنند، گفت و گو کرده‌ام؛ بیش از آنچه تصور می‌کنیم ما را «هم‌سرنوشت» می‌بینند و من سال‌هاست که دریافته‌ام: باور به ایران، باور به همین هم‌سرنوشت بودن ماست.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: تسلیم‌ناپذیری در برابر ظلم، ارمغان این فرهنگ ایرانی است، «سلاح زیبا» یی که ایران را سال‌هاست محافظت کرده است. «جمعه» تداوم باور ایرانیان به هم‌سرنوشت بودن است، تصویری روشن از ایرانی که هنوز باورمند حماسه است و نمایی تمام‌قد از پرچمی که سال‌هاست بر خاک نیفتاده. «جمعه» پژواک این پیام است که ایرانیان، وفای به عهد می‌کنند، صلح را با صلح پاسخ می‌گویند و تکریم را با تکریم، اما تسلیم نمی‌شوند.

کد خبر 4858096

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف انتخابات 98 وزارت امور خارجه ایران انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی تهران هم سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)