Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف خسروی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به بارش برف در شهرستان، اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی از محل شعبات اخذ رای در مناطق برف گیر شهرستان و بازگشایی مسیرهای مربوطه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، خوشبختانه هیچگونه خللی در امر برگزاری انتخابات در روستاهای دورافتاده شهرستان ایجاد نشده و همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اختصاص ۸۳ صندوق برای جمع آوری آرای مردم شهرستان، عنوان کرد: از این تعداد، ۶۱ صندوق به بخش مرکزی و ۲۲ صندوق نیز به بخش فیروزآباد اختصاص داده شده است.

خسروی با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در شهرستان، ادامه داد: خوشبختانه با وجود بارش برف، تمامی سیستم های مخابراتی باز است و هیچگونه شعبه آفلاینی در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تعرفه به مقدار لازم و بیش از نیاز در شهرستان فراهم است، عنوان کرد: کلیه تعرفه های اختصاص داده شده به شهرستان بر اساس تصمیم هیات نظارت و تایید هیات اجرایی در بین شعب توزیع شده و در صورت نیاز به تعرفه، از استان درخواست خواهد شد.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در شهرستان فراهم شده است، افزود: اجازه نخواهیم داد مسئله ای در در امر برگزاری شایسته انتخابات به وجود بیاید.

وی با درخواست از مردم برای حضور در شعب اخذ رای در ساعات اولیه رای گیری، بیان کرد: ملاک راه یافتن به مجلس شورای اسلامی براساس فرموده امام راحل(ره) «میزان رای ملت است» و لذا به مردم شریف شهرستان توصیه می کنیم که فریفته جوسازی های موجود در فضای مجازی نشوند.

خسروی گفت: بی شک مشارکت اقشار مختلف مردم آگاه، بصیر و هوشیار شهرستان، بار دیگر حماسه ماندگار سیاسی در تاریخ شهرستان خلق خواهد کردو به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود. 

شهرستان های سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و به صورت مشترک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات بارش برف راهداری و حمل و نقل جاده فضای مجازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است