Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:27:22 GMT

کلوب بروژ ۱ - ۱یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۶۶۶

کلوب بروژ ۱ - ۱یونایتد؛ کار صعود به اولدترافورد کشید

دقایقی پیش دیدار بین دو تیم کلوب بروژ و منچستر یونایتد با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش بازی بین دو تیم کلوب بروژ و منچستر یونایتد به پایان رسید؛ دیداری که در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

بازی با برتری نسبی منچستریونایتد بر بازی آغاز شد اما در دقیقه ۱۵ بازیکنان کلوب بروژ با یک ارسال پاس بلند در عمق دفاع منچستر‌یونایتد مهاجم خود یعنی دنیس را صاحب توپ کردند و او نیز ازخروج بد سرخیو رومرو استفاده کرد و از فاصله ای دور توپ را از بالای سر این دروازه‌بان آرژانتینی عبور داد تا گل اول تیم بلژیکی را به ثمر رسانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در ادامه شیاطین سرخ بازی را در دست گرفتند و نهایتاً آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۶ با استفاده از اشتباه مدافع کلوب بروژ و روی یک فرار تند و تیز با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای تمام کننده گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول منچستریونایتد باز هم توسط آنتونی مارسیال صاحب یک موقعیت فوق‌العاده شد و این بازیکن با یک شوت خوب دروازه کلوب بروژ را مورد هدف قرار داد اما توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کند.

 

 

 

 

نیمه دوم با کار خوب بازیکنان کلوب بروژ آغاز شد و دنیس با یک حرکت عالی دروازه منچستریونایتد را هدف قرار داد که البته این بار سرخیورومرو به خوبی واکنش نشان داد.

 

در ادامه بازی اما با وجود این که منچستر یونایتد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست حملات خطرناکی روی دروازه کلوب بروژ ترتیب دهد

 

موضوعی که باعث شد بازی با همان نتیجه ۱-۱ پایان پذیرد تا به نوعی دیدار برگشت مشخص کند چه تیمی به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر یونایتد کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند