Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:19:49 GMT

آماده باش آتش نشانان تهران در روز انتخابات

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۸۴۴

آماده باش آتش نشانان تهران در روز انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان در روز جمعه ۲ اسفند ماه امسال، تمامی ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی مانند همیشه در آماده باش کامل هستند و هر ایستگاه در محدوده تحت پوشش خود با توجه به شناخت ویژه از حوزه‌های انتخاباتی در آن محدوده، مستقر و تامین ایمنی شرکت کنندگان در انتخابات را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های صورت گرفته، آتش نشانان حداقل در ۱۳۰ نقطه از شهر تهران به همراه یک دستگاه خودروی سنگین منبع دار آتش نشانی حضور خواهند داشت گفت: توصیه ما به شهروندان این است که در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران استقرار آتش نشانان تهرانی از ساعات اولیه صبح تا پایان انتخابات و جمع آوری صندوق‌های اخذ رای ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آماده باش آتش نشانی انتخابات مجلس کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید