Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ زنگ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان به صدا درآمد.

به گزارش فارس؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد 1-بویراحمد و دنا؛ 2-کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده 3-  حوزه انتخابیه گچساران و باشت با 26 کاندیدا برای انتخاب سه نماینده مجلس امروز دوم اسفندماه سال 98 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 804 شعبه اخذ رای دارد که در کل 543 هزار و 695 نفر واجد شرایط رای دادن در سه حوزه انتخابیه استان هستند.

از این تعداد شعبه، 410 شعبه ثابت و 394 شعبه سیار است که 331 شعبه آن شهری و 473 شعبه آن روستایی است.

به گزارش فارس، مطابق اعلام مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از انتخابات تعداد بیش از 28 هزار نفر رأی اولی هستند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری فارس مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود