Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره پنجمین مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، همزمان با باز شدن درب شعبه‌های اخذ رأی در سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های استان تهران با حضور در این مراکز برای تعیین سرنوشت خود حضور یافتند تا آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 میلیون و 644 هزار و 981 نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان تهران در حالی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که باید از بین 1361 کاندیدای انتخاباتی 35 نفر را در راهی بهارستان کنند، همچنین تعداد کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری در استان تهران 16 کرسی است که 3 کرسی آن خالی مانده و 14 نامزد برای کسب این کرسی در قالب نخستین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

آغاز رای‌گیری انتخابات مجلس و خبرگان از دقایقی دیگر در سراسر کشورآیت الله مکارم شیرازی: مشارکت در انتخابات نمایانگر شعور بالای سیاسی ملت است

در همین راستا 6 هزار و 689 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده و بیش از 180 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نماینده فرماندار و غیره  برای برگزاری انتخابات استان تهران مشارکت دارند، همچنین بیش از 5 هزار و 500 نفر بازرس و سربازرس و 92 نفر به عنوان ناظر وزارت کشور نیز در انتخابات این استان فعال هستند.

انتهای پیام/ 220/ س

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس