Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت : رأی‌گیری تا ساعت ۱۸ امروز انجام خواهد شد و درصورت نیاز و صلاحدید وزیر کشور تمدید می‌شود.
علیار راستگو با اعلام اینکه آرای مردم آذربایجان شرقی در سه هزار و ۵۳ شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود، از مردم خواست با حضور به‌موقع در پای صندوق‌های رأی‌گیری، مشارکت در این حماسه را به ساعات پایانی موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم همراه داشتن اصل شناسنامه و کد ملی برای شرکت در انتخابات گفت: واجدان شرایط در تعرفه‌های صادرشده نام و نام خانوادگی نامزد موردنظر را همراه با کد انتخاباتی به‌صورت خوانا درج کنند چراکه تعرفه انتخابات تنها یک‌بار صادر می‌شود.
وی درباره استفاده از دستگاه‌های جدید احراز هویت در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: این دستگاه‌ها قبلا در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت آزمایشی در ۵ حوزه استفاده شده بود و یکی از اساسی‌ترین مزیت‌های آنها، به‌منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی، مجهز شدن به دوربین فیلم برداری است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت‌های دستگاه احراز هویت از تخلفات احتمالی همچون آرای تکراری و استفاده از شناسنامه‌های باطل شده و مخدوش و زیر سن قانونی جلوگیری می‌شود.
راستگو اضافه کرد: پس از احراز هویت افراد مراجعه‌کننده به صندوق‌های رأی، کاربر تعرفه رأی را صادر می‌کند و فرد می‌تواند رأی خود را وارد صندوق کند.
وی همچنین گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگیهای این دوره اتصال به سامانه جامع انتخابات بوده و با توجه به این موضوع همه شعب اخذ رأی به‌منظور اطلاع از آخرین وضعیت شعب به‌صورت مستقیم رصد خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد : ۶۲ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان صندوق، اعضای شعب اخذ رأی و عوامل ستادی برای برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند.
در آذربایجان شرقی ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۸۹۶ نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد ۱۴۵ هزار و ۲۹۳ نفر برای اولین بار واجد شرایط رای دادن شده اند.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده، نزدیک ۳۰۰ نفر در این استان برای کسب ۱۹ کرسی نمایندگی مجلس یازدهم رقابت می کنند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آقاجان زاده با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای حجاج اظهار کرد: متقاضیان حج تمتع امسال استان آذربایجان شرقی طبق نوبت اعلام شده از امروز تا شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون  به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید پانزده روز قبل از اعزام واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در ۲ سال گذشته آن را دریافت نکردند الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز حدود چهار هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیر آذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیری این شهر داریم.

وی همچنین به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی سه هزار و ۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد که پانزده کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی