Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماراتن انتخابات مجلس یازدهم به نقطه اوج رسیده است و مردم قبل از آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی‌گیری حاضر شده‌اند تا حماسه‌ای جاودان بر تاریخ پر افتخار این استان ثبت کنند.

مشاهدات خبرنگار مهر از شعبه‌های مختلف اخذ رأی در شهر بیرجند حاکی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی قبل از آغاز رأی‌گیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی با شور و نشاط خاص از یک ساعت مانده به شروع انتخابات در مکان‌های رأی‌گیری حضور یافته‌اند و اکنون با آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی صف‌هایی را تشکیل داده‌اند و به نوبت رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

رأی اولی‌ها بسیار خرسند از این هستند که برای نخستین باز می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر، روستا و حتی کشورشان تأثیرگذار باشند و این نعمت را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

در این دوره از انتخابات تعداد ۶۷۷ شعبه اخذ رأی در خراسان جنوبی برپا شده است و آمار شعب اخذ رأی در این دوره به نسبت دوره گذشته ۷۱ مورد بیشتر می‌باشد.

کد خبر 4858145

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی رأی گیری اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند