Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر کشور گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری در کمال صحت، سلامت، امنیت و دقت برگزار می شود.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات و محل اخذ رای در جمع خبرنگاران افزود: با تشکر از همکاری همه دست اندرکاران انتخابات امیدواریم با حضور خوب مردم حماسه دیگری خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور اضافه کرد: مردم در سایه امنیت امروز با حضور در صندوق‌های رای ، با استفامت وظیفه خود را برابر خون شهدا انجام می‌دهند.
رحمانی فضلی انتخابات را گام بلندی برای رسیدن به اهداف انقلاب و امام دانست و تصریح کرد: همه همکاران شعبه ها انتخابات را در کمال صحت، سلامت، دقت و امن برگزار می کنند.
وزیر کشور از مردم خواست در ۱۰ ساعت قانونی تعیین شده، سر صندوق بروند و  همچنین خاطرنشان کرد: ناگزیریم ساعت ۱۲ شب با بستن صندوق‌های رای، شمارش آرا را داشته باشیم. برچسب ها: وزیر کشور ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر کشور انتخابات وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!