Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@15:56:02 GMT

یک کارگر معادن سنگان خواف بر اثر سانحه جان باخت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۳۷۷۷

یک کارگر معادن سنگان خواف بر اثر سانحه جان باخت

محمود صنعتی روز جمعه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگر در یکی از شرکت‌های پلاسری سنگ آهن در منطقه سنگان خواف مشغول کار بود که علت دقیق فوت وی از سوی مسوولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: این شرکت با کمتر از ۲۰ نفر شاغل دارای یک مسوول ایمنی و فنی است.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف هم به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال اطلاع از وقوع حادثه برای یکی از کارگران شرکت‌های سنگ آهن آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس بهرهمند افزود: این فرد به دلیل شدت جراحت‌های وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرحوم علی عطایی کارگر یکی از شرکت‌های سنگ آهن مجتمع سنگان خواف عصر دیروز هنگام انجام تعمیرات تخصصی در این معدن توسط یک دستگاه لودر زیر گرفته شد و جان باخت.

از مجموع ۳۶ پروانه بهره‌برداری در معادن سنگ آهن سنگان خواف ۱۱ شرکت فعال هستند.

معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره بیش از یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه برای تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است.

مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خوراک دستگاه های اجرایی روابط عمومی مشهد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سنگان خواف سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ترمیم خط لوله آب شرب، اعلام خسارات سیلاب و اختصاص اعتبار برای ترمیم شبکه آب، بخشی از عناوین این خبر‌ها است.   ترمیم خط لوله آب شرب روستایی در بخش رخ تربت حیدریه   خط لوله آب شرب روستای اسدآباد بخش رخ تربت حیدریه که بر اثر باران شدید و سیل، از منبع اصلی شکسته بود، با تلاش پرسنل آبفای شهر رباط سنگ ترمیم شد.   سرپرست بخشداری جلگه رخ گفت: اکیپ‌های اجرایی و عوامل فنی آبفای رباط سنگ پس از اخذ گزارش شکسته شدن خط انتقال آب شرب روستا، بلافاصله با امکانات لازم در محل حضور یافتند و اقدامات فنی برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستا را انجام دادند.   رسول بابایی افزود: طی این عملیات جهادی محل آسیب‌دیده خط انتقال آب که به طول ۲۴ متر قطع شده بود، در مدت زمان کوتاهی تعویض و مرمت و آب آشامیدنی ۳۰۰ خانوار روستای اسدآباد با جمعیت بیش از هزار نفر، وصل شد و وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.   بررسی میزان خسارات سیلاب در شهرستان فیروزه   جلسه مدیریت بحران شهرستان فیروزه با هدف بررسی میزان خسارات وارده بر اثر سیلاب برگزار شد.    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار فیروزه با اشاره به خسارت ۱۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی به ویژه در روستا‌های سلیمانی، قالیباف و وزیریه، گفت: سیلاب در حوزه دامداری خسارتی نداشته، اما حدود ۲۰ تن آذوقه دام در روستای قالیباف از بین رفته است.   مهدی باغیشنی با بیان اینکه در حوزه‌های زیرساختی برق خساراتی وارد شده، اما ارائه خدمات برق با تعویض تیر برق، برقرار است، افزود: در حوزه راه نیز مشکلی وجود ندارد و بسته بودن محور‌ها به دلیل ورود گل و لای و آب به سطح جاده‌ها بوده که با تلاش مجموعه راهداری پاکسازی شده است.   اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تعویض شبکه فرسوده آب شرب در خواف    ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل حقوق دولتی، برای تعویض شبکه فرسوده آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان خواف اختصاص یافت.   مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف گفت: این اعتبار با پیگیری مکرر و با توجه به فرسودگی شبکه آب شرب در برخی از نقاط شهری و روستایی شهرستان خواف که موجب هدر رفت آب می‌شود، تخصیص یافت.

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف